کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گزارش روز: زمانی که راجرز دستیار مورینیو بود

این دو مربی موفق لیگ برتر از آن زمان تاکنون با هم در تماس بوده اند و راجرز گفته است در سال های اولیه ی مربی گری اش برای مشورت با مورینیو تماس می گرفته است.

برندن راجرز پیش از مربی گری در تیم لیورپول در مقطع کوتاهی شاگرد ژوزه مورینیو بوده است. سرمربی کنونی لیورپول در سال 2004 و پیش از پیوستن به کادر مربی گری ژوزه مورینیو سرمربی تیم جوانان ردینگ بوده است.

  

آن زمان اولین روزهای حضور ژوزه مورینیو در تیم چلسی بود و در همان زمان برندن راجرز تصمیم گرفت برای ادامه ی آموزش های مربی گری اش زیر نظر ژوزه مورینیو فعالیت کند.

راجرز مدت سه سالی که در تیم مورینیو دستیار بود به صورت همزمان در دانشگاه هاروارد تحصیل می کرد.

این دو مربی موفق لیگ برتر از آن زمان تاکنون با هم در تماس بوده اند و راجرز گفته است در سال های اولیه ی مربی گری اش برای مشورت با مورینیو تماس می گرفته است.

پس از اینکه مورینیو از سرمربی گری تیم چلسی اخراج شد، راجرز به تیم واتفورد برای مربی گری مهاجرت کرد.

مورینیو این کار راجرز را یک خیانت تلقی کرد و از آن زمان رابطه ی ایندو به سردی گراییده است. پس از حضور راجرز در تیم سوانسی مطبوعات دائما از او در مورد رابطه اش با ژوزه مورینیو می پرسیدند، که این مربی از سوالات خبرنگاران احساس کلافگی می کرد.

هرچند راجرز همواره از مورینیو به خاطر کمک هایش در زمان حضور این زوج در استمفورد بریج تشکر کرده است و اعتقاد دارد مورینیو، در زمان حضور او در تیم چلسی به عنوان دستیار، با او بیش از یک دستیار یا کارآموز رفتار می کرده است. 

البته حقیقت این است که اثر مورینیو روی راجرز بسیار محدود بوده است; چرا که سبک بازی تیم راجرز کاملا با مورینیو متفاوت است. هیچگاه نمی توان به یاد آورد تیم های مورینیو تا این حد "باز" بازی کنند.

الگوی راجرز در زمان مربی گری اش در تیم سوانسی تیم بارسلونا بوده و در حال حاضر او لیورپول را با سبکی "مستقیم تر"  رهبری می کند.

حتی بزرگ ترین پروفسورها نیز باید خود را برای روزی که قرار است در برابر شاگردانشان درس پس دهند خوب آماده کنند و این روز برای مورینیو بسیار نزدیک است. عصر یکشنبه عیار تیم های مورینیو و راجرز مشخص می شود.


مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد