کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادن هازارد: از هم‌ تیمی‌هایم متشکرم

ستاره بلژیکی آبی ها طی مصاحبه ای به صحبت درباره بازی حساس برابر لیورپول و انتخابش به عنوان نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر، پرداخت.

 ستاره جوان چلسی طی مصاحبه ای با چلسی تی وی دربار مسائل مختلفی مانند بازی برابر لیورپول و شانس انتخاب شدنش به عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برتر صحبت کرد.

   

ادن هازارد در ابتدا درباره بازی حساس برابر لیورپول صحبت کرد:"اگر می خواهیم قهرمان لیگ برتر یا لیگ قهرمانان شویم باید در هر بازی سه امتیاز را کسب کنیم. هر بازی یک فینال است."

 

"لیورپول در این فصل بسیار خوب بازی کرده. آن ها گل های زیادی می زنند. در آنجا دوستانی دارم، مامادو ساخو و هم تیمی ام در تیم ملی بلژیک، سایمون مینیوله. بازی سختی خواهد بود."

 

هازارد سپس به صحبت درباره انتخابش به عنوان نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برتر پرداخت:"احساس بسیار خوبیست چون حالا در کنار بازیکنان فوق العاده ای مانند لوییس سوارز و یحیی توره هستم."

 

"این برایم خوب است اما بدون تیم هیچ چیز نیستم. تنها می خواهم به خاطر این فصل از هم تیمی هایم تشکر کنم. از بازی کردن برای چلسی خوشحالم و امیدوارم قهرمانی های زیادی در اینجا کسب کنم."

 

شماره 17 آبی ها در فصل جاری 17 بار موفق به گلزنی شده است که پنج تای آن ها از روی ضربه پنالتی بوده، هازارد درباره چگونگی زدن ضربات پنالتی اش که اکثرا موفقیت آمیز هستند، گفت:"به دروازه بان نگاه می کنم و تا آخرین لحظه حواسم به اوست و اگر به سمت راست یا چپ برود به سمت مخالفش می زنم."

 

"این را در خانه با برادرم تمرین می کنم. ما شوت زدن، ضربه آزاد و پنالتی زدن را تمرین می کنیم."

 

وینگر بلژیکی چلسی در یک خانواده کاملا فوتبالی زندگی می کند، او دراین باره می گوید:"چهار برادر هستیم. من، ادن هازارد که 23 ساله‌ام. سپس تورگان 21 ساله، کیلیان که 19 سال دارد و در آخر اتان که 11 ساله است. همگی فوتبال بازی می کنیم."

 

"چه کسی بهترین است؟ مادرم! او نیز بازیکن بود. در خانه ما همه فوتبال بازی می کنند."

 

هازارد در پایان درباره جام جهانی 2014 برزیل و حضورش به همراه بلژیک در این رقابت ها صحبت کرد:"تیم جوانی داریم و اگر به یک چهارم نهایی یا نیمه نهایی برویم خوب خواهد بود. این اتفاق برای کشور عالیست چون 12 سال در جام جهانی نبودیم و حالا شانس حضور در این رقابت ها را داریم."

 

"این واقعا برای کشور و هواداران فوق العاده است. می خواهیم جام جهانی خاطره انگیزی را برایشان رقم بزنیم."


مترجم خبر:کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 1 + ارسال نظر
Saeed m.h یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 10:24

چقد دوست داشتنی این پسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد