کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

راجرز : مورینیو می توانست سرمربی لیورپول شود

اگر چلسی قهرمان لیگ نشود، قطعا مورینیو دوست دارد ما اینکار را بکنیم.

براندن راجرز آشکار کرد، ژوزه مورینیو سرمربی کنونی تیم چلسی در اوایل دهه ی اول قرن بیست و یکم می توانست، سرمربی لیورپول شود.

  

مورینیو که باید عصر امروز در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول برود رقابت سختی را با این تیم در صدر جدول پیش روی خود می بیند.

راجرز بین سال های 2004 تا 2007 دستیار مورینیو بوده است و اعتقاد دارد علیرغم بازی های روانی مورینیو پیش از بازی، او احترام زیادی برای لیورپول قائل است.

«شکی در این نیست که او می توانست در اوایل سال های دهه ی گذشته سرمربی لیورپول شود. شاید منابع در آن زمان متفاوت بودند و شاید او موقعیت بهتری برای مربی گری داشته است. ما نباید اشتباه کنیم، او به خوبی از بزرگی و پرستیژ لیورپول آگاه است.»

«ما تاریخ درخشانی داریم و از قدیم رقابت داغی بین دو باشگاه برقرار بوده است و او به خوبی قدرت لیورپول را می داند.»

در سال 2004 گفته می شد مورینیو به مربی گری در تیم لیورپول نزدیک است و او می توانست در آن سال ها سرمربی لیورپول شود. راجرز می گوید در سال 2012 با مشورت با مورینیو سرمربی گری در لیورپول را پذیرفته است.

«اوبه من توصیه کرد سرمربی گری در لیورپول را بپذیرم. من در اینباره با او صحبت کردم و او مرا برای پذیرفتن این شغل متقاعد کرد.»

«من با او صحبت کردم و او به خوبی از بزرگی این باشگاه با خبر بود. من رقابت بین لیورپول و چلسی را به خوبی درک می کنم.»

«من هیچ مشکلی با مورینیو ندارم. بهترین مزیت من این است که مورینیو را به خوبی می شناسم. او فروتن، محترم و با اعتقاد است وهمیشه برای برد به زمین می آید.»

«اگر چلسی قهرمان لیگ نشود، قطعا مورینیو دوست دارد ما اینکار را بکنیم.»


مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد