کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دمبا با: بسیار خوشحالیم

فرانک لمپارد و دمبا با پس از پیروزی 2-0 برابر لیورپول در آنفیلد درباره این بازی سخت و مسائل مختلف بازی صحبت کردند.

آبی ها توانستند با گلزنی دمبا با و ویلیان در آنفیلد لیورپول را شکست دهند تا لیورپول بالاخره در نیم فصل دوم نخستین باخت خود را در خانه تجربه کند.

   

فرانک لمپارد پس از بازی طی مصاحبه ای با اسکای اسپورتز در ابتدا درباره شانس قهرمانی گفت:"پیش از این بازی از نظر ریاضی ممکن بود و حالا هم هست. به تلاشمان ادامه می دهیم. انگیزه خود را در زمین نشان دادیم."

 

"هفته گذشته برابر ساندرلند کار را خراب کردیم چون یک بازی خانگی بود و می خواستیم برنده بازی شویم. اما امروز واکنش نشان دادیم."

 

"تیم را تغییر دادیم، توماس کالاس در اولین بازی اش فوق العاده بود. همه بازیکنان خوب کار کردند."

 

لمپارد در ادامه به صحبت درباره اشتباه استیون جرارد در دقایق پایانی نیمه اول که منجر به گلزنی دمبا با شد، پرداخت:"قطعا این اتفاق ممکن است برای هر کسی رخ دهد. اگر لیورپول قهرمان لیگ نشود هم چیزی از ارزش های او کم نمی شود. جرارد تمام فصل تیمش را رهبری کرده است. برای او لحظه خوبی نبود."

 

شماره 8 چلسی در پاسخ به صحبت ها درباره بازی تدافعی شاگردان مورینیو گفت:"بازی بر اساس این تاکتیک پیش رفت. برای پیروزی بازی کردیم. پیش از این نیز با همین روش قهرمانی هایی کسب کرده ایم و به خوبی از آن مطلعیم."

 

"اگر می خواهیم در خارج از خانه پیروز شویم این راه را امتحان می کنیم. برابر همین لیورپول در ابتدای فصل بازی تهاجمی بی نظیری داشتیم. اگر بتوانیم این روش را انجام دهیم، انجامش می دهیم. برای قهرمانی در لیگ باید هم در حمله و هم در دفاع خوب باشید."

 

دمبا با سنگالی که گل ارزشمند آبی ها را در اواخر نیمه اول بازی به ثمر رساند نیز به اسکای اسپورتز گفت:"این شانس را به دست آوردم و باید نهایت استفاده را از آن می بردم. به عنوان یک مهاجم شما همیشه باید آماده باشید."

 

"گاهی اوقات شانس های گلزنی بسیار زیادی دارید و گاهی اوقات نیز تنها یک شانس. اکنون بسیار خوشحالیم."


مترجم خبر:کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد