کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

افزایش احتمال حضور چک، جان تری، ادن آزار و اتوئو در بازی چلسی مقابل اتلتیکو

 آردا توران بازیکن اتلتیکو مادرید می گوید بازیکنان این تیم بر این باورند که می توانند چلسی را در لندن شکست داده و به فینال لیگ قهرمانان بروند.

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، تیم های اتلتیکو مادرید و چلسی هفته گذشته در ویسنته کالدرون به مصاف هم رفتند که یاران مورینیو موفق شدند یک مساوی بدون گل در زمین حریف کسب کنند.

  

این دو تیم نیز فردا دیدار برگشت را باید در استمفورد بریج برگزار نمایند. با این حال آردا می گوید هم تیمی هایش بر این باورند که می توانند چلسی را در زمین خودش شکست دهند.

این بازیکن ترک می گوید: "نتیجه 0 -0 نه خوب است نه بد؛ فقط یک شروع تازه بود، ما در هر بازی و در هر ثانیه برای پیروزی مبارزه خواهیم کرد.

ما به توانایی هایمان ایمان داریم، رویای ما، رویای هواداران اتلتیکو مادرید است؛ ما می خواهیم همه نیرویمان را در زمین قرار دهیم تا بتوانیم به مرحله فینال صعود کنیم."

بازیکن سابق گالاتاسرای ادامه می دهد: "یک سو مورینیو حضور دارد و سویی دیگر دیگو سیمئونه، انتظار می رود یک نبرد تاکتیکی رخ دهد چون این دو از بهترین مربیان اروپا هستند.

مورینیو کسی است که من در داخل و خارج از زمین از او قدر دانی می کنم، همانطور که خودش می گوید او یک مربی خاص است. بنابراین پیش بینی می شود بازی خوبی از آب در بیاید، مورینیو از لحاظ فنی ویژه است و دیگو سیمئونه نیز تلاش می کند تا در بین بهترین های جهان قرار بگیرد."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد