کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

افزایش احتمال حضور چک، جان تری، ادن آزار و اتوئو در بازی چلسی مقابل اتلتیکو

در حالی که پیش از این اعلام شده بود که دروازه بان و کاپیتان چلسی تا آخر فصل قادر به همراهی تیمشان نیستند، بسیاری از دیدن این دو در تمرینات امروز چلسی متعجب شدند و اکنون احتمال حضور آنها در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکومادرید افزایش یافته است.
به نقل از سایت گل، پیترچک، جان تری، ادن آزار و همچنین ساموئل اتوئو در تمرینات امروز چلسی پیش از بازی با اتلتیکو، شرکت کردند. جان تری و پیتر چک هر دو در بازی هفته قبل چلسی مقابل اتلتیکو مادرید در وینسنته کالدرون مصدوم شده بودند و بنابر اظهار نظر ژوزه مورینیو انتظار نمی رفت تا آخر فصل به ترکیب چلسی برگردند.
  
ادن آزار هم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و در مقابل پاری سن ژرمن از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و هفته ها بود که از ترکیب آبی پوشان لندنی به دور بود. مهاجم کامرونی چلسی هم به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو چند هفته ای بود که جایی در تیم ژوزه مورینیو نداشت.

با این حال، اکنون هر چهار بازیکن در تمرینات چلسی شرکت کرده اند و  در صورت رسیدن به مرز آمادگی، ژوزه مورینیو آنها را ترکیب چهارشنبه شب چلسی مقابل اتلتیکومادرید قرار خواهد داد.

پیتر چک اگرچه در تمرینات آمادگی چلسی شرکت کرد اما هیلاریو و مارک شوارتزر(دیگر دروازه بانان چلسی) را به طور کامل در تمریناتشان همراهی نکرد.

مترجم خبر:شفقنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد