کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

همه می‌خواهند ناکامی من را ببینند

مدافع چلسی، 107 بازی برای سه شیرها انجام داده ولی در حال حاضر، فکر می‌کند که روی هاجسون لوک شاو و لیتون بینز را به او ترجیح می‌دهد.
 اشلی کول، مدافع چلسی می‌گوید که می‌خواهد خودش را ثابت کند و به ترکیب اصلی تیم ملی انگلستان راه یابد.
  
لیتون بینز و لوک شاو، شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی دارند و کول در چلسی نیز موقعیت خود را با حضور آسپیلیکوئتا از دست داده است.

کول، که 107 بازی ملی برای انگلستان انجام داده، فکر می‌کند که هواداران پس از 13 سال حضور او در تیم ملی، از دیدن او خسته شده‌اند.

او گفت: " برای حضور در ترکیب تیم ملی انگلستان، فشار زیادی روی من بود.نه برای حضور در ترکیب اصلی، بلکه برای همراهی تیم در جام جهانی. در حقیقت، فکر می‌کنم همه می‌خواهند شکست خوردن من را ببینند.

فکر می‌کنم که یک هوادار واقعی فوتبال، زحماتی که من برای تیمم می‌کشم را درک می‌کند و اگر بتوانم در جام جهانی حاضر باشم، مردم هم آن را خواهند دید.

ولی در کل، هفته ی پیش در مادرید همه می‌خواستند شکست و ناکامی من را ببینند.

شاید به این دلیل است که 13 سال است من برا می‌بینند و دیگر کافی باشد.

وقتی به بازیکنان نگاه می‌کنید و بینز و لوک شا ی جوان را مشاهده می‌کنید، جای انتقادی نیست. آنها هم دلایل خودشان را دارند. ولی همانطور که در تبلیغات نایکی گفتم، هنوز تمام نشده ام."

انگستان در جام جهانی به مصاف اروگوئه، کاستاریکا و ایتالیا خواهد رفت.

مترجم خبر:پارس فوتبال
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد