کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کنفرانس خبری مورینیو قبل از بازی مقابل اتلتیکو مادرید

سرمربی چلسی در آستانه رویارویی با اتلتیکومادرید در واکنش به منتقدانش اعلام کرد فلاسفه زیادی در فوتبال حضور دارند که بیش از او می‌فهمند.

 دیدار برگشت تیم‌های چلسی و اتلتیکو مادرید در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 15 دقیقه امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه استمفورد بریج لندن آغاز می‌شود.

  

با توجه به اینکه دیدار رفت با تساوی بدون گل پایان یافت، چلسی از شانس بسیار مناسبی برای رسیدن به فینال در زمین خودی برخوردار است.


ژوزه مورینیو که در طول هفته گذشته به خاطر شیوه تدافعی که در دیدار با لیورپول اتخاذ کرده بود مورد انتقاد قرار دارد در این مورد گفت: در حال حاضر فوتبال پر از فلاسفه‌ای است که این ورزش را بیشتر از من می‌فهمند. واقعیت همیشه همان واقعیت است. تیمی که خوب دفاع نمی‌کند عملا شانسی برای پیروزی در یک مسابقه را ندارد. تیمی که نتواند زیاد گل بزند و از طرفی به خاطر دفاع بد گل‌های زیادی هم بخورد در هر بازی به دردسرهای زیادی برمی‌خورد. تیمی که توازن ندارد در واقع یک تیم نیست. وقتی اتلتیکو مالک توپ است ما باید خوب دفاع کنیم اما وقتی توپ از آن ما است،‌ بدون شک باید خوب حمله کنیم. این درست همانند این است که آنها توپ را در اختیار دارند و ما باید مانع گلزنی آنها شویم و زمانی که توپ و میدان در اختیار ما است باید گلزنی کنیم. تا جایی که می‌دانم فوتبال همین است. زمانی که حریف توپ را در اختیار دارد، تیم شما باید با سازماندهی خوب، دفاع کند. منتقدان بر این باورند که این موضوع بسته به مربی یک تیم است. اگر تیم مقابل شما خیلی سرعتی باشد و بتواند توپ را خیلی ساده به پشت دفاع شما برساند و شما هم اجازه چنین کاری را به آنها بدهید نمی‌توان چیزی به جز احمق به شما گفت.


مورینیو افزود: اتلتیکو تیمی بسیار خوب است. شانس ما به خاطر اینکه موفق به گلزنی در زمین حریف نشدیم کمتر شده است. اتلتیکو خوب دفاع می‌کند و گل‌های زیادی هم می‌زند. بازی‌های زیادی در این فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و عادلانه است اگر بگوییم تیم بسیار خوبی هستند. مقابل پاری سن ژرمن ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم. بسیاری از مردم بر این باور بودند که ما شانسی برای صعود به مرحله بعد نداریم اما در این دیدار همه چیز فرق می‌کند. تساوی با گل چیزی است که می‌تواند به سود حریف باشد. به همین خاطر نمی‌توانم بگویم شانس ما بیشتر از آنها است زیرا ما برای رسیدن به فینال فقط باید به پیروزی برسیم. بازی در زمین خانگی خیلی خوب است ولی اگر در دیدار رفت گل می‌زدیم شانس بیشتری برای حضور در فینال داشتیم اما اکنون همه چیز در حالت مساوی قرار دارد. باید از حضور در این دیدار لذت ببریم و ببینیم آیا می‌توانیم راهی لیسبون شویم یا نه. بدون شک برای فینال به لیسبون می‌روم اما باید ببینم به همراه تیمم خواهم بود یا نه.


مترجم خبر:خبرگزاری فارس


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد