کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جان تری: تا پایان فوتبالم در چلسی می مانم؛ ما همه عاشق ژوزه هستیم

جان تری در مورد آینده خود گفت و اظهار داشت که دوست دارد دوران بازی خود را در استمفورد بریج به پایان برساند.

به گزارش ESPN، جان تری کسی که از سال 1998 پیراهن شیرهای لندنی را بر تن دارد قراردش در پایان این فصل به پایان می رسد.

  

با این حال او در کنفرانس خبری آبی ها پیش از بازی در برابر اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:" به طور واضح بگویم؛ من می خواهم در این جا بمانم و فوتبال خود را در چلسی به پایان برسانم.

" در حال حاضر ما در حال مذاکره در مورد آینده ایم. من امیدوارم همه کارها به خوبی پیش برود. همه می دانند که هدف من، ماندن در چلسی است."

 ژوزه مورینیو که فصل نسبتا موفقی را با چلسی پشت سر گذاشته است در ادامه گفت:" کایپتان من در سطح بالایی بازی می کند و از زمانی که در سال 2007 من چلسی را ترک کردم هفت سال می گذرد و او همچنان بهترین است. گفتن این که او بهترین است عادلانه است."

تری نیز از مصدومیت زانو رنج می برد در ادامه گفت:" مورینیو بسیار صادق است و همه چیز را بسیار شفاف به شما می گوید. پس از بازی با یونایتد من به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم و پس از آن ما برای بازی با بایرن مونیخ در سوپر کاپ اروپا حاضر شدیم و بازیکن دیگری به جای من بازی کرد. او با دلایلی موجه من را نیمکت نشین کرد.

" زمانی که اینگونه با شما برخورد می شود شما حق قهر کردن را ندارید. شما باید در تمرینات خود را نابود کنید و به مربی ثابت کنید که بهترین هستید. او از دانش بالایی برخوردار است و بهترین ترکیب ها را می چیند.

" ما عاشق او هستیم و کاملا به او باور داریم. او ( ژوزه) می تواند نوید بخش روزهای روشن باشگاه باشد."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد