کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: می‌خواهم برای همیشه در چلسی بمانم

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی مصر است که او می‌خواهد برای همیشه در چلسی بماند.
سرمربی پرتغالی،تابستان امسال، از رئال مادرید برای بار دوم به چلسی پیوست . او در سال‌های حضورش در این تیم موفق به کسب 2 قهرمانی در لیگ برتر و 2 جام حذفی شده است.
  
مورینیو با مشکلاتی که با مدیریت تیم داشت، چلسی را ترک کرده بود ولی حالا می‌گوید که می‌خواهد در این تیم بماند.او گفت: "آینده ی من چلسی است و اگر چلسی بخواهد رابطه ی من با آنها قطع شود، این تصمیم چلسی خواهد بود نه من. می‌خواهم برای همیشه در این تیم بمانم.وقتی چلسی تصمیم می‌گیرد که دیگر پایان کار من با آنهاست، آن موقع زمان فکر کردن من به آینده است."چلسی پس از پیروزی 2-0 مقابل لیورپول، در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف در رده ی دوم لیگ برتر قرار گرفته است.

نظرات 1 + ارسال نظر
Saeed m.h چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 22:48

omidvaram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد