کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 1 - 3 اتلتیکو مادرید

یم اتلتیکو موفق شد با نتیجه ی 1-3 در برابر چلسی ژوزه مورینیو، پیروز شود و به فینال رقابت های لیگ قهرمانان صعود کند. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه بیسنته کالدرون با نتیجه 0-0 مساوی شده بود و تیم اتلتیکو می توانست با یک تساوی 1-1 به فینال راه یابد.

بازی با حملات چلسی در دقایق اولیه ی مسابقه آغاز شد. آبی های لندنی به خوبی از مزیت بازی در خانه استفاده می کردند و در میان تشویق هواداران حملاتی را روی دروازه ی اتلتیکو صورت دادند.

 

 

 خیلی زود این اتلتیکو بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و چلسی باز هم فوتبال "اتوبوسی" اش را شروع کرد.

پس از طی شدن حدود 20 دقیقه از شروع بازی چلسی، دوباره به تیم برتر میدان تبدیل شد و پس از چند حمله ی پیاپی در دقیقه ی 36 روی جنگندگی ویلیان و موقعیت طلبی تورس به گل رسید. تورس پس از این گل به احترام هواداران اتلتیکو شادی نکرد.

برتری چلسی 7 دقیقه بیشتر طول نکشید و این اتلتیکو بود که روی جنگندگی خوانفران و پاس خوبش به آدریان لوپس به گل رسید.

در نیمه ی دوم اتلتیکو روی اشتباه اتوئو و دست پاچگی مدافعانش یک ضربه ی پنالتی به بازیکنان اتلتیکو هدیه داد که دیگو کاستا با اعتماد به نفس بالایش این توپ را به طاق دروازه ی حریف کوبید.

بی نظمی چلسی در دفاع و ضعف آن ها در شکل دادن حملات موثر باعث شد اتلتیکو بار دیگر با حرکت مشابه ارسال توپ به درون محوطه و پاس تودر توسط آردا توران به گل برسد. این نتیجه تا انتها تغییری نکرد و تیم اتلتیکو مادرید در کمال شایستگی به فینال رقابت های لیگ قهرمانان رسید.

Chelsea (Flag) 1 - 3 Atlético (Flag)

چلسی:

23.شوارتزر – 2.ایوانوویچ – 3.اشلی کول – 4.داوید لوئیز – 24.کهیل – 26.جان تری (کاپیتان) – 28. آزیپیلیکوئتا – 7.رامیرس – 17.آزار – 22.ویلیان – 9.تورس

اتلتیکو مادرید:

13. کورتوا – 2.گودین – 3.فیلیپه لوئیس – 20.خوانفران – 23.میراندا – 4.ماریو سوارس – 5.تیاگو (کاپیتان) – 6.کوکه – 10.آردا توران – 7.آدرین لوپس – 19.دیگو کاستا

گزارش زنده:

 این بازی با یک دقیقه سکوت برای احترام به روح تیتو ویلانووا آغاز می شود.

 دقیقه 4 – تا این دقیقه از بازی چلسی سعی در دیکته کردن بازی اش بر شاگردان سیمئونه داشته است.

 دقیقه 9 – اتلتیکو به آرامی جلو می کشد و حالا این چلسی است که دفاع می کند. البته در این دقایق دو تیم بیشتر سعی در محک زدن یکدیگر دارند.

 دقیقه 13 - خطا روی رامیرس. ویلیان پشت ضربه ی آزاد قرار می گیرد و با ضربه ی خطرناکی توپ را از بالای دروازه ی حریف به بیرون می فرستد.

 دقیقه 17 - یگ دوی خوب کاستا و آردا توران پشت محوطه ی جریمه ی چلسی کاستا را صاحب موقعیت می کند. کاستا!!!! شوت پای چپ او با برخورد به مدافع چلسی به کرنر می رود!!

 دقیقه 18 - احتمال برد چلسی بدون خوردن گل در این مسابقه سه به یک است. این یعنی اگر هزار تومان روی برد چلسی بدون گل خورده شرط ببندید، سه برابر می برید. هواداران چلسی در مورد برد بدبین هستند!

  دقیقه 22 - داوید لوئیییییز!! روی پرتاب ایوانوویچ، ضربه ی قیچی برگردان لوئیز با اختلاف کمی از سمت راست دروازه ی کورتوا به بیرون می رود.

 دقیقه 26 - کرنر خوب آزار از سمت راست در جهت مخالف به تری می رسد و این تری است که به زمین می افتد! علیرغم فریادهای هواداران داور پنالتی اعلام نمی کند.

  دقیقه 30 - نفوذ دیگو کاستا از سمت راست و تکل بلند گری کهیل! داور خطا اعلام می کند. کارت زرد برا کهیل.

  دقیقه 36 - گل برای چلسی!! تورس!! جنگندگی خوب ویلیان از سمت چپ دقاع اتلتیکو موقعیت را برای پاس آزیپیلیکوئتا فراهم می کند، توپ به تورس می رسد و او با استفاده از فضای خالی بین گودین و فیلیپه لوئیس توپ را به سمت دروازه ی اتلتیکو شوت می کند و توپ با برخورد به میراندا وارد دروازه ی کورتوا می شود.

 37 - تورس پس از گلزنی به تیم سابقش شادی نمی کند.

 دقیقه 41 - آدریان !! سانتر عالی کوکه و ضربه ی جزئی آدریان می توانست دروازه ی شوارتزر را باز کند.

  دقیقه 43 - گل برای اتلتیکو مادرید!! توران از سمت چپ با دشواری توپ را درون محوطه ی جریمه برای خوانفران ارسال می کند او به هوا بلند می شود و با یک پاس عالی توپ را به سمت آدریان می فرستد. شوارتزر دروازه را گم کرده و آدریان با یک ضربه ی چکشی دروازه را باز می کند.

  دقیقه 44 - به نظر می رسد آزار نمی تواند بازی را ادامه دهد و اسکار شروع به گرم کردن می کند. با شروع نیمه ی دوم باید احتمالا شاهد حضور اسکار به جای آزار در زمین باشیم.

  پایان نیمه ی اول

 حمیدرضا صدر: مورینیو با شش مدافعی که در نیمه ی اول به زمین فرستاد، در وهله ی اول به دنبال بازی تدافعی و گل نخوردن بود. اتلتیکو هم در رقابت های این فصل در اکثر مسابقاتش کم تر از یک گل خورده است.

 دقیقه 46 - آردا تورااااااان!! سانتر کوتاه بازیکنان اتلتی از سمت راست در زاویه ای بسته وبه توران می رسد و شوت محکم او با دفع عالی شوارتزر به کرنر می رود.

 دقیقه 51 - کورتوا!! سانتر بلند از ویلیان به دهانه ی دروازه و ضربه ی سر محکم جان تری توسط کورتوا دفع می شود.

  دقیقه 53 - اتوئو به جای اشلی کول وارد بازی می شود.

 دقیقه 54 - توران در محوطه ی جریمه سرنگون می شود و داور این صحنه را خطا اعلام نمی کند.

 دقیقه 59 - موقعیت برای کاستا پشت محوطه ی جریمه، او وارد محوطه می شود و پنالتی!! اتوئو یک پنالتی مفت و مجانی را باه کاستا هدیه می دهد.

  دقیقه 60 - نقطه ی پنالتی هموار نیست و اصرار کاستا برای کاشتن توپ در جای درست باعث می شود داور به او کارت زرد نشان دهد.

   دقیقه 61 - گل برای اتلتیکو!! کاستا با یک شوت محکم ضربه ی پنالتی را به طاق دروازه ی چلسی می کوبد.

 ذقیقه 65 - پاس بلند از رامیرس ضربه ی لوئیز !!! و توپ به تیر دروازه برخورد می کند!!!

  ذقیقه 67 - رائول گاسیا به جای آدریان وارد زمین می شود.

  دقیقه 68 - دمبا با به جای تورس به زمین می آید.

  دقیقه 72 - گل برای اتلتیکو!! آرداااااا!! پاس بلند به درون محوطه ی جریمه مشابه گل اول و باز هم پاس خوانفران! توپ روی سر آردا می نشیند توپ اول با دخالت شوارتزر به تیر دروازه می خورد و در بار دوم آردا دروازه ی حریف را باز می کند.

  دقیقه 75 - سوسا به جای کاستا به بازی می آید.

  دقیقه 76 - شورله به جای ویلیان به بازی می آید.

 دقیقه 78 - خبرنگار دیلی میل از استمفورد بریج: تعدادی از هواداران در حال ترک ورزشگاه هستند.

 دقیقه 84 - پرتاب بلند لوئیس جلوی پاهای اتوئو فرود می آید و او نمی تواند از این موقعیت استفاده کند.

  دقیقه 85 - رودریگس به جای آردا توران به بازی می آید. 

 دقیقه 87 - بازیکنان چلسی به توپ های بلند رو آورده اند و ناراحت و عصبانی به بازی ادامه می دهند. چلسی تقریبا بازی را باخته است.

 دقیقه 3+90 : آزار یکی از بازیکنان اتلتیکو را دریبل می کند وارد محوطه ی جریمه می شود و کورتوا !! کورتوا توپ را دفع می کند!! در برگشت هم این تری است که توپ را به بیرون می فرستد.


مترجم خبر:ای اسپورت

نظرات 1 + ارسال نظر
Saeed m.h پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 10:29

بدترین بازی بود که از چلسی دیده بودم _ خیلی ناراحت شدم . از این سبک دفاعی چلسی خسته شدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد