کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رم به دنبال جذب رومئو لوکاکو

 مسئولین تیم رم ایتالیا در تابستان امسال تلاش خواهند کرد تا رومئو لوکاکو رو از چلسی به صورت قرضی به خدمت بگیرند.

به گزارش اکسپرس، با توجه به قطعی شدن حضور رم در لیگ قهرمانان اروپا، رودی گارسیا سرمربی این تیم به فکر تقویت خود برای فصل آینده است و خواهان جذب یک مهاجم در پیکان خط حمله تیم خود است از این رو آن‌ها جکسون مارتینز و رومئو لوکاکو را برای این پست مد نظر دارند.

  

با توجه به منابع مالی محدودی که رم دارد، خرید جکسون مارتینز از پورتو چندان در دسترس نیست چرا که رقیب سر سختی به نام دورتموند را پیش رو دارند و البته برای جذب لوکاکو نیز باید دست به جیب شوند. بنابراین مسئولین تیم ایتالیایی در نظر دارند رومئو لوکاکو را به صورت بازیکن قرضی به پایتخت ایتالیا بیاورند.

به نظر می‌رسد آقای خاص چندان اعتقادی به بازی این مهاجم بلژیکی ندارد و شاید قرض دادن او به خارج از انگلستان برای چلسی منافع بیشتری داشته باشد. مسئولین رم به دنبال این هستند تا بندی در قرارداد رومئو بگذارند که در صورت امکان قرارداد او را دائمی کنند.

البته رمی ها می‌توانند با فروش پیانیچ که مشتریان دست به نقد بسیاری در اروپا دارد هزینه لازم برای خرید لوکاکو و یا مارتینز را فراهم کنند ولی اولویت اول آن‌ها در بازار تابستانی ابتدا حفظ این بازیکن بوسنیایی و تاثیرگذار است.


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد