کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پاسخ فوری به یاغی بلژیکی| آزار برای تیمش نمی میرد

"طبیعی است که بازیکنی مثل او چنین نظراتی بدهد. بازیکنی که به دنبال راه حل برای مشکلات نیست. مشکلی مثل گل اولی که در برابر اتلتیکو دریافت کردیم."

 ژوزه مورینیو به اظهارات ادن آزار بازیکن تیمش به شدیدترین شکل ممکن پاسخ داده است و گفته ازار بازیکن تیمش نیست.

  

آزار پس از طی کردن دوران مصدومیتش از ناحیه ی ران پا روز چهارشنبه در بازی برابر اتلتیکو مادرید به ترکیب تیمش بازگشت و نتوانست مانع از شکست چلسی برابر اتلتیکو مادرید شود. پس از این مسابقه آزار به فرنچ تی وی گفت:"چلسی برای فوتبال بازی کردن ساخته نشده است. چلسی برای ضد حمله ساخته شده است."


صحبت های انتقاد آمیز او باعث شده، ژوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی تاکید کرد صحبت های آزار مهم نیست و گفت از صحبت های او شگفت زده نشده است.


"طبیعی است که بازیکنی مثل او چنین نظراتی بدهد. بازیکنی که به دنبال راه حل برای مشکلات نیست. مشکلی مثل گل اولی که در برابر اتلتیکو دریافت کردیم.


در بازی با اتلتیکو، ویلیان در سمت چپ بازی می کرد و اشلی کول به شدت یارگیری می شد.در بازی با لیورپول هم شورله در سمت چپ بازی می کرد و بازیکنی مثل گل جانسون را محافظت می کرد.آزار بازیکنی است که از نظر روانی نمی تواند به گذشته فکر کند.اگر گل اول اتلتیکو را ببینید متوجه می شوید که ما از کجا ضربه خوردیم.آیا من او را عوض می کنم؟ نه من بهترین تیم را به زمین فرستادم و نمی توانم چنین اشتباهی را انجام دهم.


به صورت طبیعی اگر در چنین مسابقه ای 0-1 عقب بیفتید، بازی متفاوت می شود. اتلتیکو مجبور بود بازی را ببندد و ما موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم.


وقتی بازیکنی مثل آزار چنین نظراتی را می دهد، طبیعی است. او بازیکنی نیست که حاضرباشد خود را 100 درصدر برای تیم فدا کند.من از این مساله خوشحال نیستم. در تمام فصل با او صحبت کرده ام و می خواستم او پیشرفت کند."


مترجم خبر:خبرگزاری پارس فوتبال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد