کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دستمزدها در لیگ برتر انگلیس سر به فلک کشیدند

در تحقیقی که در نشریه گاردین صورت گرفته نشان میدهد که باشگاهای استون ویلا،چلسی،منچستر سیتی،کوییز پارک رنجرز و لیورپول ضررهایی بیش50میلیون پوند در سال داشته اند و باشگاخایی دیگر ضررهای کمتر.

پرداخت دستمزد بازیکنان در لیگ برتر انگلیس به رقمی گزاف رسید و رکورد زد.باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس برای پرداخت دستمزد بازیکنان و کادر فنی خود که به رکورد ۱.۸ میلیارد پوند در سال جاری رسیده ۲۹۱ میلیون پوند ضرر متحمل شده‌اند.در تحقیقی که در نشریه گاردین صورت گرفته نشان میدهد که باشگاهای استون ویلا،چلسی،منچستر سیتی،کوییز پارک رنجرز و لیورپول ضررهایی بیش50میلیون پوند در سال داشته اند و باشگاخایی دیگر ضررهای کمتر. 

  

کویینز پارک رنجرز که فصل گذشته با قرار گرفتن در رتبه بیستم به دسته پایین‌تر سقوط کرد رکورد ۶۵ میلیون پوندی داشته در میان تمامی تیم‌های انگلیس بیشترین است. منچسترسیتی هم که با ۲۳۳ میلیون پوند بیشترین پرداخت دستمزد در لیگ انگلیس را دارا است با هم با ۶۱ میلیون پوند ضرر در جایگاه دوم قرار دارد. 


در این میان باشگاه سوانسی با سودی ۲۱ میلیون پوندی در جایگاه نخست تیم‌های سود ده قرار داشته است. آنها در جایگاه نهم قرار گرفتند و قهرمانی در جام اتحادیه فوتبال انگلیس را جشن گرفتند. 


مترجم خبر:خانه ورزش
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد