کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: ابتدای فصل زیبا بازی می کردیم اما نتایج دلخواهم را نگرفتیم، باید موقتا سبک بازی تیم را عوض می کردم

 سرمربی چلسی معتقد است تغییر در سبک بازی چلسی برای گرفتن نتیجه در این فصل لازم بوده است. او هم چنین عملکرد مدافعان خود در این فصل را ستود


به گزارش سایت رسمی باشگاه چلسی، ژوزه مورینیو گفت: "من این تغییر را آگاهانه انجام دادم و می دانستم در حال انجام چه کاری هستم. تصمیم گرفتم که برای مدتی موقت سبک بازی تیم را عوض کنم تا نتایج بهتری کسب کنیم.

  

احساس کردم که بدون این تغییر نمی توانستیم به این مرحله از لیگ قهرمانان برسیم. تیم استراتژیک تر شد اما بازی های زیبایی ارائه ندادیم برای این که برای ما تنها نتیجه مهم بود.

لحظه ای بود که احساس کردم که لیگ برتر بسیار خطرناک بود و احتمال داشت حتی در بین 4 تیم اول قرار نگیریم. این واقعیت پرمیر لیگ است و ریسک بزرگی است و سال بعد هم همین گونه خواهد بود.

منچستر یونایتد نتواست سهمیه را کسب کند، به نظرم آرسنال سهمیه را کسب خواهد کرد اما فراموش نکنیم که اورتون و تاتنهام هنوز هم شانس کسب سهمیه دارند."

مورینیو درباره ادن هازارد گفت: "او فصل خوبی داشت و پیشرفت خوبی کرد. او به سطح بالاتری رسید و درک بهتری از بازی پیدا کرد. برای مثال عملکرد او مقابل سیتی بی نقص بود. او بازیکن جوانی است و پیشرفت او قابل قبول بوده است. آیا او اشتباه می کند؟ البته که اشتباه می کند. این اولین بار بود که در نیمه نهایی چمپیونز لیگ بازی کرد و دوران بازیگری او تازه در حال شروع شدن است.

وقتی همه درباره بهترین بازیکن فصل ما فکر می کنند طبیعتا آن ها بازیکنان خلاق و مهاجمان را خواهند گفت اما من به آزپلی کوئتا،کیهیل،تری و ایوانوویچ نگاه می کنم، آن ها فصل فوق العاده ای داشتند.

مهاجمان من بازیکنان خوبی هستند و تلاش زیادی در این فصل کردند. اگر آن ها فصل آینده هم در تیم باشند من خوشحال خواهم شد و به آن ها احترام می گذارم.

در بازی تهاجمی ما هیچ وقت کار حریف را تمام نمی کردیم، آن قدرت تمام کنندگی را نداشتیم، حتی وینگر ها و شماره 10 های ما به آن صورت این قدرت را ندارند. بازی های زیادی داشتیم که فوق العاده بودیم، برای مثال بازی اورتون، در پایان نیمه اول نتیجه باید 5-0 به سود ما رقم می خورد اما 1-0 عقب بودیم!

وقتی شما جذاب بازی خواهید کرد که شما 7 موقعیت گل بسازید و 5 گل به ثمر برسانید. برای اینکه شما می توانید که 2 یا حتی 3 گل دریافت کنید و باز هم برنده باشید.

به تعداد گل هایی که مهاجم های لیورپول در این فصل به ثمر رساندند نگاه کنید! آن ها گل های فراوانی زدند اما مقابل چلسی گلزنی نکردند. دیگو کاستا هم گل های زیادی در این فصل به ثمر رسانده است اما در 2 بازی مقابل چلسی تنها 1 پنالتی گل کرد."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد