کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی - نوریچ +آمار و ارقام

باید دید آیا آن ها می توانند با کمی شانس طعم قهرمانی دوباره با ژوزه مورینیو را بچشند؟

 شاگردان ژوزه مورینیو پس از شکستی تلخ برابر اتلتیکو مادرید و حذف از رقابت های لیگ قهرمانان، قصد دارند با برد در برابر نوریچ دل هواداران را به دست بیاورند.

 

 

باخت در برابر اتلتیکو مادرید سبب شد، انتقادها از سبک تدافعی  ژوزه مورینیو به حداکثر برسد. همچنین مصاحبه های بازیکنان چلسی خبر از اختلاف در رختکن این تیم می دهد.

در حالی که دو بازی به پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده است، چلسی با دو امتیاز کمتر از منچستر سیتی و لیورپول، با 78 امتیاز در رده ی سوم جدول قرار دارد و هنوز امیدهایش برای کسب قهرمانی را از دست نداده است.

یک معجزه در روزهای آخر می تواند به قهرمانی شاگردان مورینیو منجر شود.

مورینیو شرایط جلسات تمرینی تیم را اینگونه توصیف می کند: "زندگی همین است. فکر می کنم اتلتیکو به خوبی پاسخ گل ما را داد. باید بدانیم آن ها واقعا فصل خوبی را پشت سر گذاشته اند. امروز سعی کردیم در تمرین بیشتر به مساله ی ریکاوری توجه کنیم؛ کمی لبخند، کمی شادی، کمی احساس خوب."

چلسی از سال 2010 تا کنون در رقابت های لیگ برتر قهرمان نشده است و باید دید آیا آن ها می توانند با کمی شانس طعم قهرمانی دوباره با ژوزه مورینیو را بچشند؟

از سوی دیگر نوریچ در بازی آخرش با 4 گل بازی را به منچستر یونایتد واگذار کرده است. منچستر این هفته با باخت برابر ساندرلند کاری کرد تا اوضاع برای شاگردان نیل آدامز سخت تر هم بشود. حالا نوریچ با 32 امتیاز در رده ی شانزدهم قرار دارد و با سه امتیاز فاصله نسبت به ساندرلند رده ی پانزدهمی خطر سقوط را شدیدا احساس می کند.

 

ترکیب احتمالی دوتیم

ترکیب چلسی در بازی قبلی

ترکیب نوریچ سیتی در بازی قبلی

شش بازی اخیر چلسی در مقابل نوریچ سیتی

شش بازی اخیر چلسی

شش بازی اخیر نوریچ

شبکه های پخش بازی

برای مشاهد شبکه ها روی لینک زیر کلیک کننید

مشاهده شبکه ها


پخش زنده از شبکه ورزش


منبع :مترجم خبر ای اسپورت آمار اختصاصی کلوپ هواداران چلسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد