کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سوال روز : آیا چلسی باید روملو لوکاکو را نگه دارد؟

لوکاکو، در رقابت های این فصل 14 گل به ثمر رسانده است، که این آمار از همه ی مهاجمان تیم چلسی بهتر است.
 او با نمایش های هوشمندانه و پر قدرتش می تواند خط حمله ی کند و ضعیف چلسی را بهبود بخشد.
  

روملو   لوکاکو، مهاجم بلژیکی تیم چلسی، در جام جهانی پرچمدار تیم ملی کشورش خواهد بود. او فقط 20 سال دارد و با نمایش های خوبش برای تیم های وستبرومویچ و اورتون لیگ برتر را مجذوب نمایش های خود کرده است.

"روملو لوکاکو" به خوبی از مزیت بازی در تیم اورتون استفاده کرده است. او یاد گرفته در تیمی که اهدافش بالاتر از وستبروم است، چگونه برای پیشرفت بجنگد و در حال تبدیل شدن به یک فوروارد تمام عیار است. ویژگی که احتمالا به او کمک می کند، در تیم اصلی اش "چلسی"، به میدان برود.

لوکاکو، در رقابت های این فصل 14 گل به ثمر رسانده است، که این آمار از همه ی مهاجمان تیم چلسی بهتر است. او با نمایش های هوشمندانه و پر قدرتش می تواند خط حمله ی کند و ضعیف چلسی را بهبود بخشد.

لوکاکو که به صورت قرضی در تیم اورتون بازی می کند، 6 پاس گل هم در کارنامه دارد. آماری که از ویلیان، اسکار و شورله بهتر است! او در هر مسابقه به طور میانگین 1.1 پاس کلیدی ارسال می کند، که تقریبا با آمار اسکار و ویلیان برابر است.

مهاجم 20 ساله ی اورتون نشان داده با اعتماد به نفس و اشتیاق زیادی که برای بازی و بازکردن دروازه ی حریفان دارد می تواند گزینه ای خوب برای خط حمله ی چلسی باشد. هواداران نیز این را می دانند و با انتخاب لقب "تانک" برای او، نشان داده اند به خوبی از توانایی های او آگاه هستند. توانایی خوب او در دریبلینگ و سرعت بالایش او را در برابر هر دروازه بانی تبدیل به یک مهاجم خطرناک می کند. آمار 3.1 شوت در هر بازی هم نشان می دهد او هیچگاه از هدفش برای گلزنی غافل نمی شود.

باید دید آیا سرانجام مورینیو، راضی به استفاده کردن از این مهاجم بلژیکی در ترکیب تیمش می شود؟


مترجم خبر:آی اسپورت 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 18:16

عجیب که سایت بازدید یا نظر نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد