کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اولسن، سرمربی دانمارک: مورینیو در حال نابودی فوتبال است؛ انتقادات هازارد را درک می کنم

 مورتن اولسن، سرمربی تیم ملی دانمارک، تیغ تند انتقاداتش را به سوی ژوره مورینیو نشانه رفته و اذعان داشته است این مرد پرتغالی در حال نابودی فوتبال است.

اولسن، سرمربی دانمارک: مورینیو در حال نابودی فوتبال است؛ انتقادات هازارد را درک می کنم

به گزارش SoccerWay، مورینیو بعد از برد 2 بر صفر مقابل لیورپول، که با تاکتیک های خاص دفاعی آقای خاص بدست آمد، مورد انتقادات بسیاری قرار گرفته است و جدیدترین منتقد او، اولسن در مصاحبه با روزنامه دانمارکی Ekstra Bladet گفته است:

  

"در دنیایی که من زندگی می کنم، مورینیو یک خطر برای فوتبال است. اگر افراد بیشتری شروع به کپی کردن شیوه او بکنند، این بازی، نابود خواهد شد. تصور کنید همه مثل مورینیو فوتبال بازی کنند. این باعث کسل کنندگی آن خواهد شد. در آن صورت ترجیح می دهم یک فیلم تماشا کنم یا برای گردش، به جنگل بروم."


اولسن که از سال 2000، هدایت تیم ملی دانمارک را بر عهده داشته و در مقدماتی جام جهانی 2014، قافیه را در گروه دوم به ایتالیا واگذار کرد و نتوانست به جام جهانی صعود کند، ادامه داده است:


"اگر من سرمربی چلسی بودم، بازی متفاوت تری به نمایش می گذاردم. با این حال، مورینیو تنها می تواند دفاعی بازی کند. باشگاه هزینه بسیاری برای خرید بازیکنان صرف کرده است. خب، از آنها باید استفاده شود.


"ادن هازارد هم به درستی از مورینیو انتقاد کرده است. من هم دوست داشتم هرازگاهی، برنامه دیگری در تیم وجود داشت و در حمله هم شرکت می کرد. گواردیولا چنین برنامه ای دارد، ما در تیم ملی هم پلن بی داریم، ولی مورینیو چنین برنامه ای ندارد. او تنها بر روی ضربات آزاد تمرکز می کند و بعد امیدوار است هازارد و ویلیان خودشان کاری بکنند. درک می کنم که هازارد برای چه بعد از بازی، از عملکرد سرمربی، انتقاد کرده است."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 12:27

مثل این که بعضی از دوستان اینجا هم حضور دارن و به کوبییدن تیم ادامه میدن....

???

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد