کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اسکولاری: انتخاب بازیکنان برای جام جهانی کار آسانی بود

سرمربی با تجربه تیم ملی برزیل اعتراف کرد که در سال 2002، کار به مراتب مشکل تری برای انتخاب بازیکنان تیم ملی داشته است.

به گزارش سرویس بین المللی گل دات کام، لیست نهایی اسکولاری برای جام جهانی غایبان بزرگی چون کاکا، روبینیو، لوکاس مورا، میراندا، فلیپه لوییز، رافینیا و کوتینیو را به خود می بیند. 

  

هر چند فیل بزرگ انتخاب بازیکنان برای لیست نهایی را در مقایسه با سال 2002 کار چندان مشکلی نمی بیند. وی در این باره به خبرنگاران گفت:


"در سال 2002 مجبور بودم کمی خلاقیت از خود به خرج دهم زیرا می دانستم واکنش ها در ریو نسبت به لیست تیم ملی خیلی خوب نخواهند بود. من در یک هتل ناشناس خوابیدم که کسی چیزی درباره آن نمی دانست. امسال استراتژی من کمی متفاوت بود و من دیروز مجبور نبودم این کارها را انجام بدهم!"


"من حتی توانستم پیاده روی کوتاه غروب خود را انجام دهم. می دانستم که شاید یک یا دو نفر از این لیست ناراضی باشند که البته این امری طبیعی است، اما ما نسبت به سال 2002، سر و صدای زیادی نداریم. انتخاب این لیست کاری بس آسان بود!"


"اسکار یکی از بهترین بازیکنان جهان است و این چیزی فراتر از دیدگاه من یا هر مربی دیگری است. وی شاید با کمی مشکلات مواجه شده باشد اما ما می توانیم بر روی آن کار کنیم و او برای جام جهانی آماده خواهد بود. به محض انتشار نتایج تست های بدنی، بر روی بخش تکنیکی کار خواهیم کرد. من هیچ نگرانی ای در مورد شرایط اسکار یا پائولینیو ندارم."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد