کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آلوارو آربلوا مصاحبه ای خواندنی : در باره رابطه مورینیو با رونالدو

ما در تیممان دو بازیکن داشتیم که دو سال باهم صحبت نمی کردند و کل رختکن نسبت به این قضیه واکنش نرمالی داشت ؛ الان همان دو نفر با یکدیگرصمیمی شده اند و مشکلی هم بینشان وجود ندارد .

 آلوارو آربلوا مدافع مصدوم رئال مادرید که البته چند روزیست که با رفع این مشکل در تمرینات رئال حضور دارد امروز در مصاحبه ای بسیار جذاب در مورد رئال مادرید و وضعیت این روزهایش صحبت کرده است. این مصاحبه را اینجا بخوانید :

  

مورینیو و جو متشنج رختکن رئال در فصل گذشته

در سال 2010 من و 4 اسپانیایی دیگر رئال با عنوان قهرمانی جهان به تمرینات پیش فصل رئال در آمریکا اضافه شده بودیم .

روز بازی با گالاکسی لس آنجلس همان سال اولی که مورینیو به رئال آمده بود ؛همه ما فهمیدیم که او چه کسی است و چه اخلاقی دارد.

 نیمه اول را 2-0 عقب بودیم. به رختکن که رفتیم از تعجب دهانمان باز مانده بود. او سر همه فریاد می زد . یادمان نمی آمد که سال قبلش پیگیرینی اینچنین سر ما داد زده باشد.

او حتی سر رونالدو هم فریاد می کشید. با صدای بلند می گفت هی تو ! نمی خواهی بدوی ؟ مهم نیست بشین روی نیمکت . یا تو ، بله با توهستم ، تو هم بیرون !

برای او مهم نبود که طرف مقابلش یک قهرمان جهان باشد یا یک بازیکن جوان و یا بازیکنی همچون کاکا .

پس از شکست از دورتموند در بازی رفت سال گذشته ، بین رونالدو  و مورینیو بحث بالا نگرفته بود ؟

حقیقت این است که رابطه مو با برخی بازیکنان خراب شده بود. اما آنقدر حرفه ای بودیم که اجازه ندهیم روی عملکرد تیمی تاثیر بگذارد .

لالیگا را در همان اواسط و یا شاید هم اوایل فصل از دست داده بودیم. اما توانستیم به فینال کوپا دل ری و نیمه نهایی چمپیونزلیگ برسیم. 


کاسیاس

گفتم که ما همه بازیکنانی حرفه ای هستیم و نسبت به این قضیه هم حرفه ای واکنش نشان دادیم. برای ما فقط نام رئال مادرید مهم است . این موضوع دیگر ارزش صحبت کردن ندارد.


واقعا در رختکن رئال باندبازی وجود داشت ؟

به هیچ عنوان . من با تمام بازیکنان تیم ارتباط خوبی دارم. ما یک تیم هستیم و این مساله را قبلا ثابت کرده ایم.

بطور مثال ما در تیممان دو بازیکن داشتیم که دو سال باهم صحبت نمی کردند و کل رختکن نسبت به این قضیه واکنش نرمالی داشت ؛ الان همان دو نفر با یکدیگرصمیمی شده اند و مشکلی هم بینشان وجود ندارد .

ممکن است چند نفر بدلیل مصدومیت چند روز یا چند هفته و ماه در کنار سایر بازیکنان نباشند اما مابقی هر هفته در حال سفر کردن با یکدیگر هستند.

برخی اوقات درصد صمیمیت بین بازیکنان بالا و پایین می رود اما در زمین ، همه برای اعتلای نام رئال مادرید می جنگیم.

واکنش های جنجالی پیکه پس از برد 5-0 بارسا در مقابل مادرید 

آنها اولین ال کلاسیکوی فصل را با 5 گل به سود خود خاتمه دادند. نه فقط آن 5 گل که اظهار نظرهای پیکه و دیگر بازیکنان بارسا پس از بازی برای ما بسیار دردناک بود. از لحاظ روحی روی ما تاثیر بسیار بدی گذاشته بود.

اما خوشبختانه توانستیم همان سال در فینال کوپا دل ری از آنها انتقام بگیریم. در بازی قبل از فینال ، در الکلاسیکوی برگشت لالیگا در برنابئو با آنها مساوی کردیم.

قبل بازی پیکه عنوان کرده بود که در آنجا هم پیروز می شویم. زمینشان آشغال است و چمن برنابئو به درد دسته دوم می خورد و از این دست حرفها.

ما همه آن حرفها را شنیدیم و عکس العملی نشان ندادیم . قبل از آن هم بارها مقابلشان بازی کرده بودیم و می دانستیم که جو چنین مسابقاتی چقدر متشنج است و این اظهارنظرها را طبیعی می دانستیم.

این جو تنها در زمان ما ایجاد نشده بود بلکه این مسابقه تاریخچه ای به مراتب قدیمی تر داشته و دارد.

قبل از آن ، بحث های کلامی بین زیدان و لوئیس انریکه را هم دیده بودیم. اما بعد مسابقه همه چیز با یک روبوسی تمام شده بود.


مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد