کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کاوانی خواستار مذاکره با پی اس جی

ادیسون درباره آینده خود در پاریس سنت ژرمن سکوت کرده است ولی ماندش در این تیم را تایید نکرده است این در جالی است که ناصر الخلیفه درباره او طی مصاحبه ای گفت که او تیم را ترک نمی کند.
ادیسون کاوانی به شدت به لیگ برتر لینک شده است و دو تیم منچستر یونایتد و چلسی گفته شده است به این بازیکن اروگوئه ای علاقه مند می باشند.
  
ادیسون کاوانی 27 ساله تابستان گذشته طی انتقالی 65 میلیون یورویی از ناپولی به پاریس منتقل شد.
ادیسون در این فصل در کل رقابت ها 25 گل را برای پی اس جی به ثمر رسانده است اما با حضور زلاتان در این تیم کاوانی در کناره ها بازی کرده است که این باعث ناراحتی ادیسون شده است.
ادیسون کاوانی از این وضع خسته شده است و اینکه او در پست غیر تخصصی اش بازی می کند دلخور است و این بازیکن می خواهد مذاکراتی را با سران باشگاه و آینده خود صورت بگیرد اما او می خواهد تمام مذاکرات را در خانه اش صورت بگیرد.
ادیسون طی صحبتی با L’Equipe گفت:فصل اول من در پاریس عالی و زیبا بود با وجود اینکه اخلافاتی در اطراف من زیاد می باشد.
آیا من در پاریس باقی می مانم یا خیر این را باید از رئیس باشگاه و باشگاه طی صحبت هایی مشخص کنیم.
اگر من بخواهم صحبت هایی را انجام بدهم این کار را در خانه انجام می دهد و تمام مذاکرات در خانه انجام می شود و من مطمئنم همه چیز را در این چلسه مشخص می کنیم.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد