کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو از انتخاب سوارس به عنوان بازیکن سال فوتبال انگلیس انتقاد کرد

ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی ادعا کرد لوئیس سوارس مهاجم لیورپول شایستگی انتخاب به عنوان بازیکن سال لیگ برتر انگلیس را ندارد. 

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، مورینیو در اظهاراتی که چند روزنامه انگلیسی روز یکشنبه آن را چاپ کردند گفت: «لوئیس سوارس بازیکن بسیار خوبی است. 

 

 

آنها به بازیکنان ضعیف رای نمی دهند. اما امروز ویژگی کسی که عنوان بازیکن برتر فوتبال انگلیس را به دست می آورد با ویژگی برنده این عنوان در 10، هشت یا شش سال پیش متفاوت است.»

سوارس پس از گاز گرفتن برانیسلاو ایوانوویچ مدافع چلسی از حضور در 10 بازی محروم شد اما پس از این محرومیت حضور درخشانی در رقابت ها داشت و با زدن 31 گل لیورپول را در کورس قهرمانی قرار داد. در نهایت نیز اتحادیه بازیکنان حرفه ای وی را به عنوان بازیکن سال فوتبال انگلیس انتخاب کرد. 

مورینیو عملکرد سوارس را در این فصل مورد انتقاد قرار داده است و در بازی ماه دسامبر لیورپول و چلسی در لندن که به برتری 2-1 چلسی انجامید این بازیکن را به انجام یک شیرجه «آکروباتیک مخصوص استخر» برای گرفتن پنالتی متهم کرد. 
مربی چلسی همچنین معتقد است بازیکن سال فوتبال انگلیس باید از تیم قهرمان انتخاب شود و احتمال قهرمانی منچستر سیتی در لیگ برتر بیش از لیورپول است. 
مورینیو گفت: «او ایوانوویچ را فصل گذشته زد و به این فصل ارتباطی ندارد. من در مورد یک اشتباه که یک انسان می تواند انجام دهد صحبت نمی کنم و نباید یک نفر به سبب اشتباهی که در زمین فوتبال مرتکب می شود تا پایان عمر تاوان دهد. اما نظر من اینست که بازیکن سال باید از تیم قهرمان انتخاب شود و با توجه به اینکه منچستر سیتی بیشترین شانس را دارد اگر قرار بود یک بازیکن این تیم را انتخاب کنم او (ادین) ژکو بود.»

وی در جمله ای که به نظر می رسید بیشتر انتقاد از سوارس بود گفت: «ژکو بازیکنی است که نه تنها گلزنی می کند بلکه پاس گل می دهد، خوب بازی می کند، رفتار خوبی دارد، منصف است، خود را برای فریب داور روی زمین نمی اندازد و سعی نمی کند با وادار کردن داور به دادن کارت به حریفان باعث اخراج آنها شود.»


مترجم خبر:واحد مرکز خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد