کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

شورله: چلسی سال آینده قوی تر خواهد بود

ملی پوش آلمانی چلسی اعتقاد دارد آبی های لندن در فصل آینده نمایش بهتری را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش بخش بین المللی گل، مهاجم چلسی آندره شورله اعتقاد دارد که چلسی سال آینده بسیار قوی تر خواهد بود. این ملی پوش آلمانی در ژوئن سال گذشته از بایر لورکوزن به چلسی آمد و تنها یک بار برای چلسی در استمفورد بریج گل زد. چلسی گل تساوی بخش چلسی در برابر کاردیف را نیز به ثمر رساند.

اما این مهاجم 23 ساله امیدوار است سال آینده سالی بهتر برای چلسی باشد؛ وی در این باره گفت:" خوب تمام کردن فصل بسیار مهـم بود. ما می توانیم در تابستان هوادارانمان را شگفت زده بکنیم. 

  

" ما می خواهیم قهرمان لیگ برتر شویم و همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از اهداف ماست. ما در این فصل جامی را کسب نکردیم اما من مطمئنم که سال آینده برای ما بسیار بهتر بود.

" من فکر می کنم فصل اول من در اینجا بسیار خوب بود. من مشکلاتی را داشتم که البته رفع شد اما به نظرم به عنوان یک جوان که کشورش را ترک کرده است سال خوبی را سپری کردم. من مطئمنم که چلسیِ سال آینده بسیار قوی تر خواهد بود."


مترجم خبر:طرفداری 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد