کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بر اساس نظر سنجی AS : اسپانیایی ها این 4 نفر را در تیم ملی نمی خواهند

پس از اعلام لیست اولیه بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای حضور در جام جهانی که شامل 30 بازیکن بود ؛ وبسایت روزنامه AS از دوستداران فوتبال در اسپانیا خواست تا اسامی 7 بازیکنی که باید از این لیست خط بخورند را مشخص کنند. نتایج عجیب و دور از انتظار بود.

دیروز از سوی سرمربی تیم ملی اسپانیا بیسنته دل بوسکه اسامی 30 بازیکن به عنوان لیست اولیه برای حضور در جام جهانی اعلام شد .

 

 

قرار است در روز 25 ماه می یعنی یک روز پس از بازی فینال لیگ قهرمانان بین رئال و اتلتیکو ؛ فهرست نهایی که شامل 23 بازیکن خواهد بود از سوی دل بوسکه اعلام شود.

وبسایت روزنامه AS دیروز از فوتبالدوستان کشور اسپانیا خواست تا 23 بازیکن مورد علاقه خود برای حضور در جام جهانی را انتخاب کنند. نتایج بدست آمده جالب و تا حدی عجیب بود.

4 نفر از 7 بازیکنی که مردم اسپانیا دوست نداشتند تا همراه تیم ملی کشورشان به برزیل بروند 4 بازیکن معروف و صاحب نام هستند :


فرناندو تورس ؛ داوید ویا ؛ سانتی کاسورلا و خوان ماتا

سه دروازه بان انتخابی دل بوسکه مورد تایید مردم هستند. در خط دفاعی آلبیول و آلبرتو موره نو از ترکیب 23 نفره خط خورده اند.

جالب اینجاست که در فهرست 23 نفره انتخابی مردم سه دفاع راست اختصاصی بنام های کارواخال ؛ آسپلیکوئتا و خوان فران وجود دارند. هرچند که آسپلیکوئتا می تواند در دفاع چپ هم رقیبی برای یوردی آلبا باشد .

اما در خط میانی که بیشترین ترافیک ممکن وجود دارد مردم کاسورلا و ماتا و ایتوراسپه را از فهرست 30 نفره خط زده اند.

در خط حمله نیز مردم اسپانیا روی نگردو ، یورنته و کاستا حساب کرده  و تورس و داوید ویا را خط زده اند.

بیشترین رای ممکن را سرخیو راموس آورده است و او محبوب ترین بازیکن حال حاضر اسپانیاست. پس از او اینیستا و کاسیاس قرار دارند.


مترجم خبر:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد