کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مصاحبه مفصل ادن هازارد - قسمت اول

ادن هازارد در مصاحبه ای مفصل با وبسایت باشگاه چلسی، عنوان کرد که امیدوار است فصل بعد به همراه چلسی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

 هازارد در این فصل موفق شد عنوان بازیکن جوان سال را از آن خود کند و به عنوان بازیکن سال باشگاه چلسی نیز شناخته شود.

  

 

هازارد به وبسایت باشگاه چلسی گفت: "حس خوبی دارد، فصل خوبی برای من بود، ولی همانطور که رئیس گفت سوم شدیم و امیدوارم که فصل بعد بتوانیم اول شویم. همچنین امیدوارم گل های بیشتری نسبت به این فصل بزنم."

 

"این که از سوی بازیکنان یا از سوی هواداران برای کسب جایزه ای انتخاب شوید فرقی ندارد، حدود 20 بازیکن در تیم اصلی و حدود هزاران هوادار داریم، کسب عنوان بهترین بازیکن فصل بسیار عالیست."

 

"خوب است چون من هنوز جوان هستم، بازیکنان فوق العاده زیادی قبلا این عنوان را کسب کرده اند، اسطوره هایی مانند جی تی، فرانک و دیدیر دروگبا. تنها می خواهم از همه تشکر کنم چون اگر امروز توانستم بهترین بازیکن فصل باشم به خاطر این است که هم تیمی هایی کنار خودم دارم که خیلی خوبند."

 

"این فصل دوم من است، فصل اول خوب بود، ولی امسال بهتر بود، ولی امیدوارانه فصل بعد بهتر هم می شود. باید کار کنم، تمرینات خیلی مهمند، اگر در تمرینات حس خوبی داشته باشم، در زمین هم در طول مسابقه احساس خوبی خواهم داشت، این کاریست که این فصل موفق به انجامش شدم."

شماره 17 آبی ها در ادامه عنوان کرد که دوست دارد بر خلاف این فصل، فصل بعد با کسب جام های مختلف برای چلسی همراه باشد و آبی ها بتوانند موفقیت های بیشتری کسب کنند: "به چلسی آمدم که جام بگیرم، این فصل برای من خوب بود ولی به طور دسته جمعی نه، چون هیچ جامی نبردیم و فصل قبل هم لیگ اروپا را برنده شدیم. به طور فردی فصل خوبی بود چون تقریبا در همه بازی ها حضور داشتم. این فصل یک فصلی تقریبی بود، تقریبا به فینال لیگ قهرمانان رسیده بودیم، تقریبا قهرمان لیگ برتر شده بودیم. امیدوارم فصل بعد بهتر شود و بتوانیم به یک سطح دیگر صعود کنیم."

 

از نظر هازارد بهترین بازی فصل پیروزی 1-0 برابر منچستر سیتی در خارج از خانه بوده است: "به نظرم بهترین بازی دیدار با من سیتی در خارج از خانه بود چون همه فکر می کردند که قرار است در اتحاد بازنده باشیم اما رفتیم و عالی کار کردیم. در تمام 90 دقیقه بازی همه فوق العاده بودند."


"از نظر فردی، بازی مقابل نیوکاسل در استمفوردبریج را انتخاب می کنم. امیدوارم فصل بعد یک هتریک دیگر داشته باشم، یا حتی شاید دو هتریک."

 

معمولا همه مردم از بازیکنان جوان و با استعدادی مانند هازارد همواره انتظار پیشرفت و بهتر شدن را دارند و خود او نیز می داند که با وجود عملکرد خوبش در دو فصل اخیر هنوز چیز های زیادی برای یادگیری وجود دارد. خوزه مورینیو نیز در کنار این که همیشه از او تمجید کرده گاهی لازم دانسته که او را به تلاش بیشتر فرا خواند.

 

هازارد دراین باره نیز صحبت کرد:"این موضوع خوب و درست است. ترجیح می دهم که خوزه این ها را بگوید تا این که همیشه بگوید هازارد بهترین است و نیازی به تلاش بیشتر ندارد. می دانم که باید بهتر باشم، هم در تمرینات و هم در مسابقات. اگر بتوانم بیشتر گل بزنم خیلی خوب است و امیدوارم فصل بعد بهتر باشم."

 

"می خواهم بهترین باشم، امیدوارم روزی بتوانم برنده عنوان توپ طلا شوم، شاید حالا نشود اما اگر هر روز تلاش کنم و با بازی های خوبم فشار را از رویم بردارم، چرا که نه؟"

 

"لیگ قهرمانان و جام جهانی بهترین رقابت های فوتبالی جهان هستند. برای بازیکن جوانی مانند من خوب است در تیمی بازی کنم که می تواند به نیمه نهایی یا حتی فینال لیگ قهرمانان صعود کند چون دلیل فوتبال بازی کردن حضور در بازی های بزرگ است. در لیگ برتر انگلستان شما دائما با تیم های بزرگی مانند لیورپول، من سیتی، آرسنال و من یونایتد بازی می کنید و این بسیار خوب است."

 

مترجم خبر:کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد