کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: این فصل تقریبا به همه چیز رسیدیم؛ برای بردن جام به چلسی آمده ام

 ادن هازارد اعلام کرده فصل آینده نصیحت ژوزه مورینیو را سرلوحه قرار داده و سطح فوتبالش را بالاتر خواهد برد.

به گزارش ESPN، مورینیو بارها در طول فصلی که سپری شد، هازارد را مورد ستایش قرار داده و اعلام کرده او می تواند در بین برترین های جهان باشد. بعد از آن که این مرد بلژیکی به عنوان بهترین بازیکن فصل باشگاهش برگزیده شد، در مصاحبه با وبسایت رسمی شیرهای لندن اذعان کرد با توجه نبردن جام، او و چلسی فصل خوبی نداشته اند:

  

"می دانم که باید در تمرینات و زمین، عملکرد بهتری داشته باشم. اگر فرصت گلزنی بیشتری داشته باشم، گل های بیشتری خواهم زد و امیدوارم فصل بعد، بهتر باشم. می خواهم بهترین باشم و روزی توپ طلا را ببرم. شاید آن روز، الان نباشد، ولی اگر هر روز به سختی تلاش کنم و از بازی ام لذت ببرم، چرا که نه؟

"لیگ قهرمانان و جام جهانی، بهترین رقابت های دنیا هستند. برای بازیکن جوانی چون من، حضور در تیمی که به نیمه نهایی یا فینال لیگ قهرمانان برسد، بسیار خوب است؛ این هم برای آن است که دلیل فوتبال کردن من همین است: رسیدن به بازی های بزرگ!

"در لیگ برتر، شما پیوسته مقابل سیتی، یونایتد، آرسنال و لیورپول قرار می گیرید که این خوب است، ولی من برای بردن جام به چلسی آمده ام. فصل خوبی داشته ام، ولی از لحاظ نتیجه گیری، خوب نبودیم، چون جامی نبردیم در حالی که سال گذشته لیگ اروپا را فتح کرده بودیم.

"شخصا سال بدی نداشته ام، چون در اکثر بازی ها، به میدان رفته ام، کاری که لذت می برم انجام داده ام و آن هم فوتبال است. این فصل تقریبا به همه چیز رسیدیم. تقریبا در فینال لیگ قهرمانان بودیم و تقریبا قهرمان لیگ برتر شدیم. امیدوارم فصل بعد بهتر باشد و به سطح بالاتری برسیم."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد