کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چمن استفموردبریج بخشیده شد

چلسی در اقدامی خیرخواهانه، چمن استمفوردبریج را به  آلدرشات تاون انتقال داد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،از استمفوردبریج برای جایگزین کردنش با چمنی جدید، برداشته شده است، ولی به جای این که چمن قبلی دور ریخته شود، به باشگاه آلدرشات اهدا شده است، این ورزشگاه (ای اس اس استادیوم) به طور منظم میزبان بازیکنان زیر 21 ساله چلسی بوده است و خواهد بود.

  

حمل و نقل چمن ورزشگاه استمفوردبریج توسط کامیون صورت گرفته است و در آلترشات جای چمنی را خواهد گرفت که بعد از سال 1926 در ورزشگاه مورد استفاده قرار گرفته شده است.

مدیر اجرایی باشگاه چلسی، رون گورلی در مورد این مسئله گفت: "این برای ما خوب است که بتوانیم به دوستانمان در آلدرشات کمک کنیم، کسانی که در میزبانی از بازیکنان جوان ما، انعطاف پذیری خیلی زیادی از خود نشان داده اند. امیدوارم چمن استمفوردبریج برایشان شانس بیاورد در حالی که به بازیکنان جوان ما این فرصت را بدهد تا بر روی یک چمن با کلاس اول جهانی پیشرفت خود را ادامه دهند."

رئیس آلدرشات، شهید عظیم نیز گفت: "این هم برای ما هم چلسی کار می کند، چون بسیاری از بازیکنان جوان آن ها می آیند و اینجا بازی می کنند. آن ها از بازی در اینجا لذت می برند و امیدوارانه چمن جدید نیز باعث کمک به استمفوردبریج خواهد شد. حقیقت این که چندی از بهترین بازیکنان جهان بر روی این چمن بازی کرده اند و حالا آلدرشات آن را دارد، باور نکردنیست."

استمفوردبریج در حال حاضر بدین شکل درامده است. آبی ها به شدت در حال تلاش جهت ترمیم ورزشگاه قدیمی استمفوردبریج می باشند.


مترجم خبر: کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد