کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سانگ در چلسی؟ بارسلونا به دنبال معاوضه بازیکن سابق آرسنال با لوئیز

بارسلونا قصد دارد تا برای خرید مدافع برزیلی چلسی، آلکس سانگ هافبک دفاعی خود را به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد به چلسی واگذار کند.
سانگ در چلسی؟ بارسلونا به دنبال معاوضه بازیکن سابق آرسنال با لوئیز

به گزارش talksport.com/ کاتالانی ها مدت زمان زیادی است که علاقه مند به جذب داوید لوئیز هستند و حالا برای در اختیار گرفتن او در تابستان باید پیشنهاد قابل توجه ای به چلسی ارائه بدهند.

  

چلسی پیش از این پیشنهاد 30 میلیون پوندی بارسلونا را برای لوئیز رد کرده بود و حالا آبی اناری ها به دنبال این هستند که با متقاعد کردن خوزه مورینیو، آلکس سانگ بازیکن سابق آرسنال و فعلی بارسلونا را نیز به عنوان بخشی از مبلغ پیشنهادی خود به چلسی واگذار کنند.

بازیکن ملی پوش کامرونی که در تابستان 2012 به نیو کمپ آمده بود، تلاش زیادی برای تثبیت جایگاه خود در بارسلونا کرد ولی در این کار ناموفق بود و حالا علاقه مند است تا دوباره به لیگ برتر جزیره بازگردد. جایی که می تواند مقصد بعدی او برای بازی کردن در آن چلسی باشد.

بایرن مونیخ آلمان نیز دیگر تیم علاقه مند برای به خدمت گرفتن داوید لوئیز است و به نظر می رسد که بعد از اتمام جام جهانی رقابت سختی میان بارسلونا و بایرن در راه جذب این مدافع برزیلی چلسی بوجود بیایید.


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 2 + ارسال نظر
Saeed m.h یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 00:11

هر بار اومد تو زمین برای بارسا بازی کرد یه سوتی داد کمر تیم رو شکست بازیکن مزخرفیه . همون برگرده ارسنال براش بهتره

Saeed m.h شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 15:02

به درد نمیخوره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد