کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

حضور آقای خاص در بازی خدا حافظی دکو

هافبک سابق تیم های بارسلونا و پورتو و تیم ملی پرتغال در یک بازی نمادین با حضور ستارگان بزرگ جهان به طور رسمی از دنیای فوتبال حرفه ای بازنشسته می شود.
به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، دکو هافبک برزیلی الاصل و 36 ساله در دیداری نمادین روز 25 ژوییه در ورزشگاه دراگائو شهر پورتو از فوتبال خداحافظی می کند.
  
قرار است در این دیدار ستارگان بزرگی از جمله ژوزه مورینیو مربی سابق دکو و لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا شرکت کنند.
قرار است دکو در این دیدار در هر دو تیم برای یک نیمه بازی کند.در این دیدار تیم پورتو 2004 و بارسلونای 2006 که دکو در هر دو تیم موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد به مصاف هم بروند.
در این دیدار همچنین ستارگانی چون رونالدینیو برزیلی ، ویکتور والدز ، کارلس پویول ، ژاوی ، آندرس اینی یستای اسپانیایی ، ساموئل اتوئو کامرونی ، هنریک لارسن سوئدی ، لودوویک ژولی فرانسوی ، تیاگو موتا از ایتالیا ، مارک فان بومل و جیووانی فان برونکهورست از هلند با مربیگری فرانک رایکارد در تیم بارسلونای 2006 بازی خواهند کرد.
در تیم پورتو 2004 با مربیگری مورینیو نیز ژوزه بوسینگوا ، ریکاردو کاروالیو ، ویتور بایا ، ریکاردو کوشتا ، کاشتینیا ، نونو والنته ، مانیته و مارکوس فریراشی به میدان خواهند رفت.
دکو پایان فصل گذشته لیگ برزیل با پیراهن فلومیننزه کشور زادگاهش بازنشسته شد و او از سال 1996 در تیم های کورینتیانس برزیل ، آلورکا ، سالگیروش و پورتو پرتغال ، بارسلونا و چلسی نیز توپ زده است.وی پس از دریافت تابعیت پرتغال در 75 بازی برای تیم ملی این کشور به میدان رفت ، 5 گل به ثمر رساند و در دو جام جهانی و دو یورو (جام ملت های اروپا) حضور یافت.دکو در جام جهانی 2006 در مصاف با تیم ملی ایران زننده گل اول تیم پرتغال بود.
وی در دوران بازیگری در مجموع در 686 بازی 116 گل به ثمر رساند و 23 عنوان قهرمانی کسب کرد.

مترجم خبر:واحد مرکز خبر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد