کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

انتقاد مورینیو از من درست بود| این فصل، فصل "تقریبا" بود

بعد از شکست چلسی مقابل اتلتیکو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، مورینیو از آزارد به دلیل عدم شرکت در کارهای دفاعی انتقاد کرده بود و در مقابل، این ستاره جوان نیز تاکتیک های سرمربی تیم را زیر سوال برده بود.
ادن آزارد، ستاره بلژیکی چلسی، تایید کرد که انتقادات اخیر ژوزه مورینیو از او، درست بوده و اعلام کرد قصد دارد به آبی ها کمک کند تا در فصل آینده در رقابت های اروپایی به موفقیت برسند.
  
بعد از شکست چلسی مقابل اتلتیکو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، مورینیو از آزارد به دلیل عدم شرکت در کارهای دفاعی انتقاد کرده بود و در مقابل، این ستاره جوان نیز تاکتیک های سرمربی تیم را زیر سوال برده بود.

این مسئله باعث شد تا شایعاتی در مورد احتمال جدایی آزارد از چلسی در تابستان منتشر شود اما او اعلام کرد که انتقادات مورینیو درست بوده است.

او به خبرنگاران گفت:" صحبت های او درست بود و حقیقت داشت. من وقتی اینطوری صحبت می کنیم، بیشتر دوست دارم تا اینکه بگویم: او خوب است و نیاز به کار بیشتر ندارد.

می دانم که باید در تمرینات و مسابقه بهتر عمل کنم. می خواهم به تیم کمک کنم که گل های بیشتری به ثمر برساند و امیدوارم فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

تلاش می کنم همان طوری بازی کنم که وقتی بچه بودم، در حیاط خانه مان بازی می کردم. بعضی مواقع می شود و بعضی مواقع نه اما همیشه تلاش می کنم تا بهترین بازی را ارائه بدهم. وقتی جوان هستید، یک بازی خوب بازی می کنید و یک بازی بد، اما این فصل توانستم ثبات بیشتری داشته باشم.

این فصل، فصل "تقریبا" بود. در لیگ قهرمانان، تقریبا به فینال رسیدیم، در لیگ برتر تقریبا قهرمان شدیم. اما فصل بعد می توانیم لیگ برتر را فتح کنیم و شاید هم چمپیونزلیگ را."

مترجم خبر:پارس فوتبال
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد