کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: رفتن به چلسی می تواند تصمیم درستی نباشد

او در گفتگو با BBC Sport هفته ی آینده را به عنوان زمان نهایی تصمیم گیری اش مشخص کرد.

 تیباو کورتوا، دروازه بان اتلتیکو مادرید، با بیان این جمله که آینده اش در تیم اتلتیکو مادرید هنوز مشخص نیست تاکید کرد، بازگشت به چلسی شاید "بهترین تصمیم ممکن" نباشد.

  

مدتی پیش سایت معتبر گل آشکار کرد، کورتوا در فصل نقل و انتقالات تابستانی جایی نخواهد رفت و برای چهارمین سال متوالی در بیسنته کالدرون خواهد ماند.
این دروازه بان احساس می کند، رقابت برای پیراهن شماره ی یک تیم چلسی می تواند به ضرر هر دو دروازه بان باشد.
"احترام زیادی برای پتر چک قائل هستم؛ او یکی از بهترین دروازه بانان دنیاست و من فکر می کنم قرار گرفتن من و او در یک تیم می تواند تصمیم نادرستی باشد."
او در گفتگو با BBC Sport هفته ی آینده را به عنوان زمان نهایی تصمیم گیری اش مشخص کرد.
"هر دوی ما دوست داریم در تمام رقابت های به میدان برویم؛ هیچ کس از بازی در لیگ یا جام حذفی خوشحال نخواهد بود. در این صورت وضعیت آینده ی من مبهم خواهد بود.
هفته ی آینده با مسئولان چلسی در مورد آینده ام گفتگو خواهم کرد."
او در مورد دیدار تیمش با رئال مادرید در فینال رقابت های لیگ قهرمانان گفت:

"می دانیم رئال بازیکنان خوبی دارد و بازی برابر آن ها ساده نخواهد بود.
فکر می کنم مثل همیشه بازی کنیم. تیم هایی هستند که در برابر ما بیش از حد دفاعی بازی می کنند و بازیسازی را برای ما دشوار می کنند.
باید در برابر رئال خوب دفاع کنیم و روی ضد حمله ها هوشیار باشیم."


مترجم خبر:آی اسپورت 

نظرات 6 + ارسال نظر
just blue جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 00:35

قالب دیگه آقا سعید شما هم بگو بده تا نیت خیرمون مشخص شه

Saeed m.h پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 23:38

ببخشید چی به فردا بستگی داره .

لمپار-آبی پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 22:55

نه داداش بده بذار بفهمند با عقده ای نیستیم تازه الان رتبشو دیدم عالی بود فکر کنم بدی ۱کار خیر هم هست

عرفان پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 18:15 http://cris7.ir

اره این فرگوسن پسر خوبیه گناه داره کد قالب تو بده بهش

فرگوسن پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 17:46 http://unitedfans.blogfa.com/

سلام داداش منم عاشق چلسیم داداش یک خواهش ببین من یک قالب درست کردم مثل شما شد ولی تغییرش میدم اشکالی نداره

اومدد رخصت بگیرم اجازه میدید تو وبم بگویید داداش مممنون

خدایی لازم دارم اگه میشه سریع جواب بده

pldnvqh پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 13:23 http://pers-club.ir/

با تبادل لینک و بنر موافقید؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد