کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مهاجم چلسی در این تیم ماندگار شد

 دمبا با تاکید کرد که پس از مذاکرات با مورینیو در تابستان پیش رو چلسی را ترک نخواهد کرد.

به گزارش کیک سوکا، ملی پوش سنگالی چلسی فصل گذشته 29 بار برای چلسی به میدان رفت و 8 گل زد که دو گل از این ها گل هایی حیاتی برابر پاریسن ژرمن و لیورپول بود که موفق شد مورینیو را راضی کند در چلسی بماند.

  

با گفت: "مورینیو از من خواست که برای فصل گذشته نیز در چلسی بمانم. او به من اطمینان داد که جایگاهم تغییر خواهد کرد. من این را به عنوان لطف پروردگارم می بینم. من به سختی تلاش کردم و نتیجه تلاش خود را خواهم دید.

نمیدانم تا چه حد موقعیت من پیشرفت می کند اما چیزی که سرمربی بگوید اتفاق می افتد. من دوست دارم که بیشتر بازی کنم و این می تواند برای من خوب باشد. من تابستان گذشته مورد توجه آرسنال قرار داشتم اما مورینیو با این انتقال مخالفت کرد و گفت دوست ندارد رقیب خود را تقویت کند."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد