کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ویلیان: خوشحالم که چلسی را به لیورپول و تاتنهام ترجیح دادم

هافبک چلسی، ویلیان اذعان داشت که از تصمیمش مبنی بر پیوستن به چلسی خوشحال است.

به گزارش کیک سوکا، ویلیان که تابستان امسال با مبلغ 30 میلیون پوند از آنژی روسیه به چلسی پیوست، در آستانه پیوستن به لیورپول یا تاتنهام بود اما ترجیح داد به تیم مورد علاقه اش چلسی منتقل شود.

  

ویلیان چنین گفت: "رسانه ها گفته بودند که من در آستانه پیوستن به تاتنهام هستم، اما هنگام تصمیم گیری تصمیم من تنها چلسی بود. آیا تصمیم درست را اتخاذ کردم؟ بدون شک. آیا باید لحظه ای به بازی در لیورپول فکر می کردم؟ نه هرگز این کار را نکردم و نخواهم کرد."

ویلیان در 28 بازی 4 بار برای چلسی گلزنی کرد و 2 پاس گل داد. عملکرد ویلیان در چلسی به حدی درخشان بود که اسکولاری تصمیم گرفت بلاخره وی را به تیم ملی دعوت کند.


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد