کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوک شاو: احساس عجیب و غریبی است که جای الگوی خود در جام جهانی‌ بازی کنم

لوک شاو، مدافع باشگاه ساوتمپتون می‌‌گوید که اشلی کول سال‌ها الگو وی بوده است و احساس عجیبی‌ دارد که در جام جهانی‌ یکی‌ از گزینه‌های جانشینی وی است. لوک 18 ساله پس از خط خوردن کول شانس بالایی‌ برای حضور در ترکیب 11 نفره سه‌ شیر‌ها دارد.

به گزارش ESPN, شاو می‌‌گوید: "احساس عجیبی‌ است که جای کسی‌ که الگو شما بوده و دعوت نشده است قرار بگیرید. کول به من از طریق توئیتر تبریک گفت. نمی‌‌گویم که جای وی را گرفته‌ام اما جلو تر از به جام جهانی‌ می‌‌روم. همانطور که زمانی‌ که جوان بودم هوادار چلسی بودم، با دوستانم که بازی می‌‌کردیم همواره وی را الگو خودم قرار می‌‌دادم. 

  

چند سال پیش من از تلویزیون بازی‌های وی را در جام جهانی‌ می‌‌دیدم و این نشان میدهد که چقدر پیشرفت کرده ام. دو سال در لیگ برتر بازی کرده‌ام و حالا نماینده تیم ملی‌ هستم."

این بازیکن در مورد روی هاجسون هم می‌‌گوید: "وی تنها در مورد بازی‌های باشگاهی با من صحبت کرد. وی خیلی‌ از بازی‌های من را در لیگ برتر از نزدیک دیده است. بین من و اشلی انتخاب سختی بود اما این تصمیم به آمادگی بدنی بر می‌‌گشت که حالا من خوشحالم که در ترکیب هستم."

وی از خاطراتش از جام جهانی‌ 2010 می‌‌گوید: "تنها صحنه‌ای که به یاد دارم توپ لمپارد بود که به اشتباه گل گرفته نشد. روی مبل خانه نشسته بودم و یادم می‌‌آید که با خانواده برای بازی‌های ملی‌ جمع می‌‌شدیم و در ذهن خودم فکر می‌‌کردم که دوست دارم روزی در این تورنمنت باشم.  فکر نمی‌‌کردم اینقدر زود به حقیقت بپیوندد."

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد