کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رقابت داغ برای جذب الکس سانگ

تاتنهام و موناکو به جذب هافبک بارسلونا، که حدوداً 8 میلیون پوند قیمت دارد، علاقه نشان داده‌اند.
به گزارش Goal.com، تاتنهام به جمع منچستر یونایتد و لیورپول در رقابت برای جذب الکس سانگ پیوست.
  
ماه گذشته، گل از اقدام یونایتد برای جذب هافبک دفاعی بارسا پرده برداشت. جدایی دیوید مویس از اولد ترافورد به این علاقه پایان نداده چرا که مربّی جدید تیم، لوییز فن خال، می‌داند که شدیداً نیاز به تقویت خط میانی تیم خود دارد. در این مسیر آن‌ها در جذب تونی کروس ناکام شده‌اند چرا که این هافبک آلمانی، انتقال به تئاتر رویاها را رد کرد.

امّا یونایتد توانایی سانگ در تخریب خط میانی و همچنین بازی در خط دفاعی را می‌پسندد و آن‌ها همچنین به جذب سسک فابرگاس و ستاره اسپورتینگ لیسبون، ویلیام کاروالیو، علاقه‌مندند.

لیورپول و اسپرز هر دو در بازار به دنبال یک هافبک ثابت‌شده در پرمیر لیگ هستند. لندنی‌ها انتظار دارند که چلسی برای جذب ملّی‌پوش برزیلی‌شان، پائولینیو، پیشنهادی به این تیم ارسال کند. اتلتیکو مادرید و آث میلان نیز شرایط سانگ را زیر نظر دارند.

این بازیکن 26 ساله در 31 بازی از 59 بازی بارسا در تمامی رقابت‌ها در این فصل به میدان رفته امّا نتوانسته جایگاهی ثابت در تیم برای خود دست و پا کند. او آماده است تا علی رغم داشتن قرارداد با بارسا تا سه سال آینده، به حضور ناموفّق خود در کاتالونیا پایان دهد. غول‌های اسپانیایی انتظار دارند که حدود 8 میلیون پوند از فروش او کسب کنند. سانگ کامرونی در تابستان 2012 در ازای 15 میلیون پوند راهی اسپانیا شد.

مترجم خبر:طرفداری
نظرات 1 + ارسال نظر

با سلام مجدد . ممنون . بنر شما نیز قرار گرفت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد