کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پلاتینی: برزیل شانس اول قهرمانی در جام جهانی است؛ فینال 2005 شگفت انگیز بود؛ پوگبا و هازارد بهترین بازیکنان جوان اروپا هستند

میشل پلاتینی رییس یوفا معتقد است که ادن هازارد و پل پوگبا بهترین بازیکنان جوان فوتبال اروپا هستند و از طرفی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 را شگفت انگیز خواند.

میشل پلاتینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بهترین بازیکن جوان اروپا چه کسی است، پاسخ داد: "این بستگی دارد که جوان را چگونه معنی کنید. یک نسل جدید هیجان انگیز از بازیکنان جوان در فوتبال اروپا در حال شکل گیری است و دو بازیکنی که نامشان پیش از دیگران به ذهن می رسد، ادن هازارد و پل پوگبا می باشند. خوشحالم که هر دو به زبان فرانسوی صحبت می کنند!"

  

پلاتینی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد اینکه هیجان انگیزترین فینال لیگ قهرمانان اروپا بین سال های 2004 تا 2014 کدام فینال بوده است، پاسخ داد: "تمامی دیدارهای نهایی هیجان انگیز است. اما دیدار فینال سال 2005 بین آث میلان و لیورپول بسیار شگفت انگیز بود."

پلاتینی همچنین در مورد اینکه شانس کدام تیم برای فتح جام جهانی بیش از سایر تیم هاست، گفت: "برزیل شانس اول قهرمانی است. آن ها همیشه یکی از تیم های قدرتمند مسابقات هستند، اما این بار در خانه بازی می کنند."

پلاتینی در پاسخ به سوالی مبنی بر بهترین بازیکن تاریخ فرانسه که آیا زیدان بهترین است یا او، گفت: "از نظر مادر بزرگ من، من بهترین هستم و از نظر مادربزرگ زیدان، او بهترین است."

وی همچنین در مورد ورزش مورد علاقه اش گفت: "من گلف بازی می کنم، اما تماشای راگبی را دوست دارم."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد