کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

استیون جرارد: لغزش مقابل چلسی را فراموش کرده ام و حسرتی ندارم

استیون جرارد گفته است ناامیدی حاصله از عدم قهرمانی لیورپول در لیگ برتر، تاثیری در عملکرد او در جام جهانی برزیل، نخواهد داشت.
استیون جرارد: لغزش مقابل چلسی را فراموش کرده ام و حسرتی ندارم

به گزارش Four Four Two، در 3 هفته پایانی بود که قهرمانی از دستان لیورپول پر کشید و در این بین، اسطوره آنها، استیون جرارد بود که با لغزش خود در مقابل چلسی و دمبا با، یکی از دلایل از دست رفتن رویای طولانی قرمز ها شد.

  

 پس از آن، تساوی ناباورانه مقابل کریستال پالاس، آنها را به کل از سر راه سیتی کنار زد تا این این تیم منچستری، جام را لمس کند. با تمام این مسائل ولی، استیوی با خوش بینی به جام جهانی می نگرد و برای فصل تمام شده، حسرتی در دل ندارد:

"آماده ام. هیجان زده ام و با امیدواری به جام جهانی می نگرم. هم برای باشگاه و هم برای تیم ملی ام، آماده ام و مثل هر کس دیگری، اشتیاق دارم. می دانم همه می خواهند بدانند بعد از آن لغزش مقابل چلسی، چه حسی دارم و چه در سرم می گذرد، ولی دیگر آن را فراموش کرده ام. گذشته، گذشته است و نمی توانم آن را تغییر دهم.

"البته از لحاظ شخصی، به خاطر آن مساله و اینکه در فاصله 3 هفته به پایان بازی ها، جام از دستان لیورپول لغزید، ناراحتی بسیاری متحمل شدم، ولی باید نیمه پر لیوان را هم ببینید. ما دوباره به لیگ قهرمانان بازگشتیم و در مشکل ترین لیگ دنیا، نایب قهرمان شدیم. نمی توانم فقط بر روی یک اشتباه در 38 بازی، متمرکز شوم. حس خوبی دارم و برای شروع جام جهانی، بی تابی می کنم."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد