کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پاریسی ها به دنبال ستاره‌ای دیگر از چلسی؛ بلان علاقه‌اش را برای جذب هازارد تایید کرد

 لوران بلان سرمربی پاریسن ژرمن از علاقه اش به جذب ادن هازارد پرده برداشت.

به گزارش دیلی میل، پاریسی ها که دیروز با انتقالی 50 میلیون پوندی، داوید لوئیز را از چلسی خریداری کردند اکنون مد نظر دارند ادن هازارد یکی دیگر از ستاره های لندنی ها را به خدمت بگیرند.

  

لوران بلان سرمربی تیم متومل پاریسن ژرمن امروز در کنفرانس خبری تایید کرد که هازارد یکی از اهداف جدی آن ها برای تقویت خط حمله این تیم است. وی در مورد هازارد به خبرنگاران گفت:

"ما نمی دانیم از بازیکنی که می‌تواند سه یا چهار بازیکن را در یک زمان و در هر جای زمین از پیش رو بردارد، چه انتظار دیگری باید داشت. آن ها حریف را به دردسر می‌اندازند. البته همیشه سه راه حل وجود دارد. ابتدا ما بر روی تمام پست ها تمرکز خواهیم کرد تا ببینیم در کجا باید بازیکن بخریم و به پیشنهادات نیز برای انتخاب یکی از سه برنامه گوش می‌دهیم. ما می‌دانیم برنامه اول را می‌خواهیم"

در اواخر فصل صحبت هایی در مورد اختلاف ژوزه مورینو با ادن هازارد به گوش می‌رسید که دو طرف این موضوع را رد کردند ولی اگر این قضیه حقیقت داشته باشد احتمال انتقال ستاره بلژیکی به پاریس افزایش پیدا خواهد کرد.

حال با تمام این تفاسیر مالک ثروتمند این باشگاه فرانسوی باید مراقب قوانین فیرپلی مالی یوفا نیز باشد چرا که یوفا اخیرا باشگاه منچسترسیتی را به دلیل تخلف از قوانین مالی یوفا جریمه کرد و شاید آن ها نیز با ولخرجی هایی که انجام می‌دهند از سوی یوفا توبیخ شوند.


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد