کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بارسلونا پیشنهادات سیتی، آرسنال و چلسی را برای فابرگاس بررسی می‌کند؛ خبری از یونایتد نیست

 به نظر می‌رسد کاتالان‌ها راضی به فروش فابرگاس هستند و تیم های لیگ جزیره به صورت جدی در پی به خدمت گرفتن وی هستند.

به گزارش تایمز، منچستریونایتد در تابستان گذشته بارها برای جذب سسک فابرگاس اقدام کرد که هر بار پیشنهاد آن ها توسط سران بارسا رد شد ولی اکنون آن ها مایل به فروش وی هستند ولی نه به یونایتد. گفته می‌شود بارسلونا فقط پیشنهاد تیم‌های آرسنال، منچسترسیتی و چلسی را بررسی می‌کند.

  

آرسنال دوست دارد کاپیتان سابق تیم خود را باز گرداند و از این رو پیشنهادی 35 میلیون پوندی برای جذب وی آماده کرده است ولی آن‌ها باید بتوانند دستمزد درخواستی وی را نیز پرداخت کنند. شاید علاقه فابرگاس به بازگشت به آرسنال بتواند مسیر ورود وی به امارات را هموار کند.

در سوی دیگر، همشهری آرسنال یعنی چلسی، بعد از فروش داوید لوییز قدرت مالی بیشتری در فصل نقل و انتقالات پیدا کرده و فابرگاس اولین هدف آن ها در پنجره تابستانی است. پیش از این گفته شد که مورینیو خواهان این است که از بین پوگبا، کوکه و فابرگاس یکی را به استمفورد بریج بکشاند و اکنون به نظر می‌رسد فابرگاس نزدیک ترین گزینه به شیرهای لندن است. گزارش شده که آبراموویچ حاضر است مبلغی را که بارسا بر روی فابرگاس گذاشته را پرداخت کند. کاتالان ها گفته بودند برای سسک 42 میلیون پوند می‌خواهند.

اما تیمی که جدیدا به رقابت برای جذب فابرگاس وارد شده، منچسترسیتی است. تیم  آبی پوش شهر منچستر جدیدا از ظرف یوفا با محدودیت هایی در نقل و انتقالات تابستان مواجه شده است و شاید همین دلیل بتواند در رقابت آن‌ها برای جذب فابرگاس خلل ایجاد کند ولی آن‌ها یکی از رقبای جدی آرسنال و چلسی برای جذب فابرگاس هستند.

جالب است که مصرترین خریدار فابرگاس یعنی منچستریونایتد از معادلات خارج شده است و به نظر می‌رسد که کاتالان ها بنا بر قولی که در هنگام خرید به آرسنالی ها داده‌اند به هیچ وجه حاضر به فروش وی به یونایتد نیستند. طرف منچستری نیز اعلام کرد که هیچ علاقه ای به جذب ملی پوش اسپانیایی ندارد و با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد، احتمالا پیوستن سسک به شیاطین سرخ بسیار پایین است. 

فابرگاس تابستان 2011 با مبلغ 40 میلیون پوند از آرسنال به بارسلونا پیوست و اکنون پس از 3 سال هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب پیدا کند و شاید این تابستان از کاتالان ها جدا شود.


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 1 + ارسال نظر
Saeed m.h دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 16:19

زمانی که تو ارسنال بود خوب بود ولی الان یکم ضعیف شده . اما بازم خوبه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد