کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تورس امیدوار است در جام جهانی بدرخشد

 مهاجم چلسی یک سالی است که جایگاهی در تیم ملی اسپانیا ندارد و قصد دارد در جام جهانی پیش رو خود را بار دیگر اثبات کند.
به گزارش اسکای اسپورتس، مدافع عنوان قهرمانی هنوز لیست 23 نفره نهایی خود را اعلام نکرده است و با توجه به مصدومیت دیگو کوستا و شبهات در مورد حضور وی در ترکیب اسپانیا، فضا مقداری برای تورس بازتر شده است.
  
فرناندو تورس 30 ساله به آ اس چنین گفت: "این لیست برای بازی با بولیوی است. من هفته مهمی دارم و باید خود را نشان دهم و امیدوار باشم در لیست نهایی جایی پیدا کنم. من می دانم بسیار عالیست که اینجا حضور دارم اما در فوتبال هیچ چیز قطعی نیست و امکان دارد هر اتفاقی رخ دهد."

تورس افزود: "من همواره با دیگران رقابت کرده ام. از یورو 2008 تا کنون با افرادی نظیر مورینتس، رائول، ویا،سولدادو، نگردو و اکنون دیگو کوستا رقابت کرده ام. این سطح بسیار بالا است اما در اصل ما رقیب نیستیم، ما هم تیمی هستیم و هنگامی که به میدان می رویم به هر شکلی به یکدیگر کمک می کنیم."

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد