کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تیبو کورتوا: هیچ وابستگی احساسی به چلسی ندارم؛ بازگشت به لندن در بین گزینه ها نیست

 هنوز معلوم نیست که فصل بعد تیبو کورتوا در کدام تیم حضور خواهد داشت؛ اتلتیکو مادرید یا چلسی.

Marca گزارش داد که ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی ممکن است به دلیل مصدومیت های پتر چک در اواخر فصل، خواهان بازگشت کورتوا به استمفورد بریج باشد. چک به دلیل مشکلی که در شانه خود داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفته است و احتمالاً تا آغاز فصل جدید آمادگی خود را باز نیابد.

  

اتلتیکو نیز برای چهارمین سال متوالی، کورتوا را به صورت قرضی می خواهد، در حالیکه خود بازیکن می خواهد در هر تیمی که هست، دروازه بان اول باشد.

این دروازه بان بلژیکی در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود گفت: "نمی خواهم برای حضور در FA کاپ و جام اتحادیه به چلسی بازگردم. این بین گزینه های من وجود ندارد. بارها گفته ام که راه حلی پیدا خواهیم کرد. فکر نمی کنم داشتن دو دروازه بان مانند چک و من در یک تیم، ایده خوبی باشد."

کورتوا افزود که نسبت به چلسی احساس نزدیکی بیشتری به اتلتیکو مادرید دارد و گفت: "واضح است که وابستگی زیادی به اتلتیکو دارم، تیمی که مراقبت بسیاری از من کرده است، درحالیکه هیچ وابستگی احساسی به چلسی ندارم. من 3 سال فراموش نشدنی را در مادرید سپری کردم و اتلتیکو و محبت هواداران همیشه در قلب من خواهد بود."

 

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد