کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کیهیل: اگر انگلیس در جام جهانی خوب کار کند تعجب نخواهم کرد

این مدافع انگلیسی معتقد است که تیم‌های زیادی شانس قهرمانی در این جام را دارند و انگلیس نیز تیم خوبی در اختیار دارد.
گری کیهیل، مدافع تیم ملی انگلیس  می‌گوید که اگر انگلیس  تا مراحل بالای جام جهانی پیش رفت، جای تعجبی وجود ندارد.

  

شاگردان روی هاجسون طبق دیدگاه عموم شانس زیادی برای قهرمانی ندارد و در گروه سختی متشکل از اروگوئه، ایتالیا و کاستاریکا قرار دارند.

ولی کیهیل معتقد است که در جام جهانی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.او گفت: نتایج جام جهانی اصلا مشخص نیست. تیم‌های بسیار خوبی در آن شرکت دارند. مانند لیگ قهرمانان است که بهترین تیم‌ها در آن حاضر می‌شوند.

اگر خوب کار کنیم جای تعجب برای شما دارد؟ نه اگر برزیل خوب کار کند، تعجب می‌کنید؟ نه.

بسیاری از تیم‌ها می‌توانند خوب کار کنند و به هیچ وجه عجیب نیست."

کیهیل برای بازی اول انگلیس مقابل ایتالیا هیجان زده است و همچنین می‌گوید انتقالش از بولتون به چلسی در سال 2012،باعث شد تا توانایی هایش به خودش ثابت شود.

او گفت: " تجربه و پختگی در این بازی‌ها به کار می‌آید. من 28 ساله هستم و بازی‌های بزرگی در لیگ انگلیس انجام داده‌ام.مشخصا به عنوان بازیکن وقتی با هم تیمی‌هایت تمرین می‌کنی، اعتماد به نفس به دست می‌آوری و به خود می‌گویی: "می‌توانم به سطح آنها برسم، می‌توانم به آنچا برسم" بدون اینکه در این باره مغرور شوی.ولی به فرصت نیاز است و چلسی این فرصت را به من برای حضور در بازی‌های بزرگ داد.شاید عجیب باشد ولی در بولتون بدون اینکه کسی متوجه شود من همین کار را انجام می‌دادم. در چلسی تقریبا همه ی بازی‌ها به صورت مستقیم از تلویزیون پخش می‌شود و شما در یک بازی بزرگ حضور دارید و مردم از شما بیشتر و بیشتر می‌خواهند."


مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد