کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: تمرکز من بر روی جام جهانی است؛ شایعه سازی کار رسانه هاست

وینگر تیم ملی بلژیک پس از پیروزی 5-1 این تیم در جریان دیداری دوستانه با لوکزامبورگ در روز دوشنبه، گفت که به صحبت های رسانه ها در مورد فصل نقل و انتقالات توجه نمی کند.

به گزارش بخش بین المللی گل، بازیکن سال چلسی، ادن آزارد قویاً به پاریسن ژرمن لینک شده است و احتمال می رود در تابستان پیش رو به این تیم منتقل شود.

 

 

 این ملی پویش بلژیکی اما علیرغم علاقه پاریسن ژرمن و لوران بلان به این بازیکن تمامی شایعات را رد کرد. گفته می شود پاریسن ژرمن برای انتقال آزارد مبلغ 74 میلیون یورو را آماده کرد است و قصد دارد وی را به پارک دو پرنس بکشاند اما آزارد تنها قصد دارد بر روی جام جهانی تمرکز کند. 

وی در این باره به خبرنگاران گفت: "اگر شما من را شناخته باشید، می دانید من فردی نیستم که با این مسائل آشفته شوم. هر سال آن ها می گویند من یک جای دنیا هستم؛ این بخشی از کار آن هاست. اما من بر روی جام جهانی تمرکز کرده ام، چیزی که برای من هم اکنون از همه چیز مهم تر است."

رابطه ادن آزارد با سرمربی چلسی ژوزه مورینیو در اواخر فصل کمی تیره شد؛ این بازیکن 23 ساله پس از حذف چلسی در برابر اتلتیکو مادرید گفت: "آبی برای فوتبال بازی کردن نیامده اند." و مورینیو نیز به صحبت های این بازیکن واکنش نشان داد.


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد