کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گیلکا: نیازی نیست به آمادگی صد در صد برسم؛ از بازی در کنار کیهیل خوشحالم

 مدافع تیم ملی انگلستان، فیل جاگیلکا به انتقادات مطرح شده به زوج او و گری کیهیل پاسخ داد.

به گزارش 2-4-4، جاگیلکا و کیهیل در غیاب جان تری و در نبود گزینه های زیاد به احتمال زیاد زوج مرکزی خط دفاع تیم روی هاجسون در جام جهانی را تشکیل خواهند داد.

  

 باور زیادی وجود دارد که تری الگو کیهیل برای باز در خط دفاع است و همکاری این دو در خط دفاع چلسی در لیگ برتر باعث رشد این بازیکن شده است، اما جاگیلکا در پاسخ به انتقادات وارد بر این زوج مرکزی خط دفاع انگلستان یاد آوری کرد که آن ها در شش مسابقه تنها یک گل را دریافت کرده اند. 

کاپیتان اورتون در این باره به خبرنگاران گفت: "ما زمان زیادی را در کنار هم گذراندیم، زمان هایی که جوک می گفتیم و می خندیدیم. من از بازی کردن در کنار "گز" خوشحال ترم. البته ما در طول فصل زیاد در کنار هم بازی نکردیم، چرا که او در لندن است و من در لیورپول. اما گری برای شفیلد بازی کرده است، جایی که من هم در آن حضور داشته ام و همین نکته می تواند نقطه اشتراک ما باشد. با توجه به رابطه من و گز به نظر من ما به خوبی می توانیم در زمین با یک دیگر به میدان برویم."

مهم ترین نگرانی در مورد وضعیت جاگیلکا، آمادگی جسمانی آن هاست. او از ماه فوریه به بعد تنها در دو مسابقه در لیگ برتر به میدان رفته است. این مدافع 31 ساله در هر حال اصرار دارد که در مسابقات جام جهانی به خوبی آماده خواهد بود و می تواند به بهترین شکل برای انگلستان به میدان برود.

وی در این باره ادامه داد: "هفته گذشته، هفته مهمی بود. ما به پرتغال رفتیم و در چند جلسه به تمرینات بدنسازی پرداختیم. تمرین امروزم بسیار خوب بود، بنابراین من در جام جهانی آماده خواهم بود. نیازی نیست که در این هفته به صورت کامل آماده باشم. رفته رفته و در اردو ها می توانم خودم را برای جام جهانی آماده کنم و این کار را قطعا در اردوی میامی انجام خواهم داد."

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد