کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پل پوگبا؛ اولویت اول باشگاه چلسی در نقل و انتقالات تابستان

سایت بین المللی گل گزارش می دهد که گزینه و هدف اول باشگاه چلسی در بازار نقل و انتقالات تابستان، پل پوگبا هافبک یوونتوس است.

این ملی پوش پوش فرانسوی مدت هاست مورد توجه باشگاه های رئال مادرید و پاریسن ژرمن قرار گرفته، این دو باشگاه پولدار ماه هاست که با هم رقابت می کنند تا وی را به تیم خود ملحق کنند.

   
با این حال، باشگاه چلسی و خوزه مورینیو با فروش 49 میلیون یورویی داوید لوئیز به پاریسن ژرمن، اندوخته مالی خوبی برای خود فراهم کردند، حال آن ها می توانند با دستی پر به سراغ بازیکن سابق منچستر یونایتد بروند.

سایت گل درک می کند که یوونتوس تمام تلاشش را می کند تا پوگبا حفظ شود، اما اگر پیشنهادی 80 میلیون یورویی به آن ها پیشنهاد شود ممکن است سران یووه وسوسه شوند تا بازیکن 21 سال خود را به فروش برسانند.

خوزه مورینیو تلاش خواهد کرد که پوگبا را به خدمت بگیرد و وی را زوج نمانیا ماتیچ کند که در ژانویه فصل گذشته به چلسی ملحق شد.
خود پوگبا دو سال پیش به طور رایگان از منچستر یونایتد به یوونتوس ملحق شد و حال یکی از مهم ترین بازیکنان تیم تورینی به حساب می آید.
خوزه مورینیو متقاعد شده است که این بازیکن 21 سال در حال تبدیل شده به بهترین هافبک جهان است و می تواند یک نیروی محرک برای تیم چلسی شود.
آبی ها در حال حاضر پوگبا را زیر نظر گرفته اند و قصد دارند او را متقاعد کنند تا به لیگ برترباز گردد.
این هافبک گفته است قصد دارد در یوونتوس باقی بماند اما مدیر برنامه هایش اذعان کرده که امکان دارد موکلش تورین را ترک کند.
چلسی روز جمعه به طور رسمی اعلام کرد که داوید لوئیز را به پاریس ژرمن فروخته است و وی در تست های پزشکی باشگاه فرانسوی شرکت کرده است.
انتظار می رود، تیم غرب لندنی در تابستان سخت به دنبال بازیکنانی باشد که چالش های تیمش را برطرف کند و با گروهی قوی تر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان سال آینده شرکت نماید.
همانطور که در هفته های اخیر گفته شد، باشگاه چلسی با دیگو کاستا به توافق رسیده و این مهاجم تیم اتلتیکو قصد دارد با مبلغ 43 میلیون یورو راهی لندن شود.
چلسی هم اکنون در حال برنامه ریزی است تا ترکیب فصل آینده خود را ابتدا مشخص کند، آن ها شاید یک فصل دیگر قرارداد فرانک لمپارد را تمدید نمایند.
آن ها همچنین به دستور مورینیو سخت به دنبال پائولینیو هستند و تلاش می کنند وی را با مبلغ 20 میلیون یورو به تیمشان اضافه نمایند.

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 1 + ارسال نظر
aMIn چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 23:13

پوگبا فوق العادس اگه بیاد..جزو بهترین خریدهای این چند فصله اخیره.
اما ی نظر من خیلی گرونه..ما باید سراغ بازیکنای هم تراز ولی ارزون مثل پائولینیو یا ویدال شایدم کوکه بریم..
ولی بازم میگم اگه این بشه عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد