کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تورس: در لیورپول احساس پادشاهی می کردم؛ جرارد به من گفت که به فکر خودم باشم و کاری را که فکر می کنم بهتر است انجام دهم

طرفداری- فرناندو تورس ستاره اسپانیایی چلسی در آخرین مصاحبه خود دلیل ترک لیورپول را توضیح داد.

بازیکن سابق لیورپول در مصاحبه با مجله فرانسوی So Foot، گفت:" در لیورپول تقریبا همه چیز داشتم به غیر از جام. در آن جا احساس پادشاهی می کردم اما تیم در حال از هم پاشیدن بود.

  

 مدیران ماسکرانو را به بارسلونا فروختند و ژابی آلونسو به رئال مادرید رفت بدون این که سرمایه گذاری مشخصی بعد از فروش این 2 ستاره انجام دهند. من 27 سال سن داشتم و می خواستم طعم قهرمانی در چمپیونز لیگ را بچشم و احساس کردم که با لیورپول این اتفاق نخواهد افتاد.

لیورپول در حال تغییر نسل بود و بازیکنان زیادی تیم را ترک کردند و اگر تیمی مثل من سیتی یا پی اس جی نباشید راه زیادی را پیش رو دارید و مدت زیادی طول می کشد تا دوباره به جمع مدعیان برگردید. من نمی توانستم مدت زیادی صبر کنم. یک روز جرارد پیش من آمد و گفت:" فرناندو، الان تو باید به فکر خودت باشی. کاری که به نظرت بهتر است، انجام بده." ولی وقتی به او گفتم که می خواهم پیشنهاد چلسی را قبول کنم او نابود شد! اعلام کردن جداییم از لیورپول به جرارد یکی از سخت ترین لحظه های دوران ورزشیم بود. او بهترین هم تیمی ام بود و فکر نمی کنم که در آینده کسی مانند او پیدا کنم. ما برای یک دیگر ساخته شده بودیم.

قبل از آمدن من به چلسی، تیم با آنلکا و دروگبا در خط حمله بازی می کرد. من به تیم آمدم که کنار آنلکا مقابل 3 هافبک بازی کنم. ما تنها در یک بازی با آن سیستم بازی کردیم. در آن زمان من و لوییز به دیدار آنچلوتی رفتیم برای این که در روز آخر به تیم پیوسته بودیم، او به ما گفت که بازیکنان مهمی هستیم ولی در واقعیت ما زیاد بازی نمی کردیم. من از چیز هایی که اتفاق افتاد زیاد سر در نیاوردم. تجربه نشستن بر روی نیمکت را به دست آوردم و به خودم می گفتم که شرایط عوض خواهد شد. بعد ویاس بواس آمد و بعد از آن دیمتئو و باز هم شرایط تغییر نکرد. یک روز بازی می کردم و روز دیگر روی نیمکت بودم.

با آمدن رافا شرایط کمی تغییر کرد. از او یاد گرفتم که چگونه در لحظات سخت بهترین تصمیم را بگیرم. او با هر کاری که می کرد مرا به فکر می انداخت. مطمئن هستم بازیکنانی هستند که بدون این که لجظه ای در زمین فکر کنند بازنشسته می شوند! رافا بسیار تاکتیکی کار می کرد. قبل از آشنایی با او عادت داشتم که که در همه جای زمین بدوم و مهم نبود در کجا می دوم. 5 فرار خوب در فضاهای مناسب بهتر از 100 فرار بدون هدف است."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد