کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اومرو پس از تمدید قرارداد: بازی در چلسی افتخار بزرگی برای من است

 کنت اومرو مدافع تیم ملی نیجریه با امضای قراردادی بلند مدت تا سال 2018 در استمفورد بریج ماندگار شد.

این مدافع میانی 20 ساله که در سال 2012 به آکادمی جوانان چلسی پیوست، به صورت قرضی در تیم های آدو دن هاگ و میدلزبورو به میدان رفت.

  

اومرو که 14 بازی ملی در کارنامه دارد و یکی از اعضای تیم ملی نیجریه قهرمان جام ملت های آفریقا 2013 بود در جام جهانی نیز حضور دارد و همچنین امیدوار است در فصل آتی سرانجام بتواند در چلسی به میدان رود.

او به سایت رسمی باشگاه چلسی گفت: "من بابت امضای قرارداد جدید با باشگاه چلسی بسیار خوشحال هستم و واقعا نسبت به آینده هیجان زده می باشم. بازی در چنین باشگاه بزرگی واقعا افتخار بزرگی برای من است و من کار فوق العاده سختی برای موفقیت پیش رو دارم. من کاملا از حضور در انگلستان لذت می برم و نمی توانم برای بازی در آنجا صبر کنم."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد