کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

زوما: از منچستر صرفتظر کردم تا به چلسی بپیوندم

 کورت زوما تاکید کرد که برای پیوستن به چلسی، منچستریونایتد را نادیده گرفته است.

به گزارش SkaySports، زوما در ماه ژانویه سال جاری با قراردادی 5 ساله به چلسی پیوست اما بقیه فصل را به صورت قرضی در سن ایتن ماند.

  

این ستاره 19 ساله به France Football magazine چنین گفت: "هنگامی که مورینیو با من تماس گرفت، ابتدا فکر کردم کسی صدای او را تقلید کرده است.

"او به من گفت دوست دارد با من کار کند و همان کاری را که با رافائل واران کرد با من انجام دهد. به لطف مورینیو وی به یکی از بهترین مدافعین فرانسه تبدیل شده است. هنگامی که چنین چیزی را می شنوید به سرعت پاسخ مثبت می دهید. تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافعین فرانسه چیز بسیار خوبی است. "

وی ادامه داد: "من دوست داشتم به چلسی منتقل شوم. آیا پیشنهادات دیگری نیز داشتم؟ بله، اینترمیلان، موناکو و منچستریونایتد نیز خواهان من بودند.

"موناکو اول از همه تماس گرفت و من با مدیر ورزشی آنها صحبت کردم، اما صحبت ما آقای مورینیو حس دیگری داشت. می دانم که ریسک کرده ام اما می خواهم تلاش خود را بکنم. نمی دانم موفق می شوم یا خیر. پیوستن به چلسی من را به مرحله ای تازه می رساند. "

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد