کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: 10 شماره مورد علاقه من است؛ نمی‌خواهم چلسی را ترک کنم

ادن هازارد ستاره جوان چلسی در مصاحبه با روزنامه اکیپ شایعات جدایی اش از چلسی را تکذیب کرد.

به گزارش بخش بین الملل سایت گل، برنده جایزه بهترین بازیکن جوان فصل لیگ جزیره، در تابستان امسال مورد توجه پاریس سن ژرمن قرار گرفته بود ولی هازارد عنوان کرد که قصد جدایی از چلسی را ندارد و در این تیم خوشحال است.

  

هازارد در مصاحبه با اکیپ ابتدا در مورد علاقه اش به پوشیدن پیراهن شماره 10 چلسی گفت: "بله، همیشه من دوست داشتم آن را بدست بیاورم. اکنون آن را بدست آورده‌ام و این خوب است. ده شماره مورد علاقه من، چه هنگامی که در لیل بازی می‌کردم و چه اکنون در تیم ملی هستم، بوده است. این شماره، شماره یکی از الگوهای من زیدان است."

وی همچنین در مورد شماره 10 پاریسن ژرمن گفت: "نمی‌دانم. این شماره آزاد نیست، بنابراین من با آنجا نخواهم رفت."

وینگر 22 ساله شیاطین سرخ در مورد احتمال جدا شدنش از چلسی گفت: "در این لحظه، من فقط بر روی جام جهانی تمرکز کرده‌ام. اکنون من با چلسی قرارداد دارم و نمی‌خواهم این باشگاه را ترک کنم."

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد