کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اسکار: رسانه ها می خواهند ویلیان را جایگزین من کنند!

هافبک تیم ملی برزیل مطمئن است که جایگاهش در تیم اسکولاری را با وجود حضور هم تیمی اش، ویلیان، پس خواهد گرفت و آن را حفظ خواهد کرد.
به گزارش سایت گل بین المللی، ستاره ی چلسی در این هفته صاحب یک فرزند شد و به همین دلیل برای مدت کوتاهی اردوی برزیل را ترک کرد اما برای بازی در مقابل صربستان حاضر بود و برای کشورش به میدان رفت. در این بازی، برزیل با تک گل فرد به برتری رسید.
  
اسکار در این بازی، در نیمه ی دوم جایگزین ویلیان شد. با وجود این که بسیاری از کارشناسان معتقدند که او جایگاهش را در تیم ملی برزیل از دست داده است اما او اطمینان دارد که به عنوان یار اصلی برای برزیل به میدان خواهد رفت. او در این خصوص گفت:

"یک بازی دوستانه یا یک جلسه ی تمرینی نشان دهنده ی این نیست که من جایگاهم در تیم ملی را از دست داده ام. رسانه ها دوست دارند که من را از تیم بیرون کنند و ویلیان را جایگزین من کنند. آن ها می توانند صحبت در این مورد را ادامه دهند اما من آرام و مطمئن هستم!"

او در پایان مصاحبه اش گفت: "ویلیان خیلی خوب بازی می کند اما هر کسی اهمیت خاص خودش را دارد."

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد